#TylkoRazem – nowa kampania Warszawskiej Organizacji Turystycznej

Akcja #TylkoRazem to rozpoczęta właśnie przez Warszawską Organizację Turystyczną (WOT) kampania promocyjna Warszawy, która ma być wyrazem współdziałania i dialogu członków stowarzyszenia. Będzie realizowana w mediach społecznościowych. Potrwa 14 dni.

Akcja ma mieć charakter dialogu, w którym członkowie WOT, poprzez posty w mediach społecznościowych, będą o sobie wspominać, przypominać, informować o nowej ofercie i składać sobie nawzajem życzenia lepszej przyszłości. Udział w niej jest dobrowolny, potwierdzonym zgłoszeniem (obecnie do akcji zgłosiło się niemal 60 podmiotów).

– Ostatnie miesiące pokazały, że po stronie podaży istnieje niezwykła kreatywność, a jednocześnie duża odpowiedzialność za zdrowie pracowników i klientów. Poszczególne sektory wdrażają kolejne wytyczne, stosując się do wciąż nowych regulacji i obostrzeń. Oferowany przez branżę produkt zmienia się każdego dnia. Zwiedzanie online, oferty świadczone za bon turystyczny, oferty lekcji online dla nauczycieli, jedzenie na wynos, sesje zdjęciowe w obiektach, home office w hotelach, czy transport bądź obiekty użyczane dla potrzeb służby zdrowia. Nowa oferta jest odpowiedzią na nowe oczekiwania. I o tym także jest ta akcja. O nowej ofercie naszych członków, dopasowanej do aktualnej sytuacji – informuje Barbara Tutak, prezes zarządu WOT. – Ta kampania pokazuje też, że mocno zintegrowani pozostaniemy w pełnym składzie i razem działać będziemy w 2021 r. Ta kampania jest też swoistym networkingiem, wszyscy którzy wezmą w niej udział będą wzajemnie dzielić się informacją o nowej ofercie, dopasowanej do aktualnej sytuacji – podsumowuje.

Udział w akcji polega na zrobieniu zdjęcia lub nagraniu materiału wideo, a następnie przygotowaniu postu na Facebooka, w którym uczestnik opisze wybrane miejsce, atrakcję lub obiekt z aktualnej oferty członków WOT. Treść emitowanych postów zależeć będzie wyłącznie od członków biorących udział w akcji #TylkoRazem. Przygotowanie postu może się odbyć poprzez fizyczne odwiedziny w miejscu, o którym się przypomina (jeśli pozwala na to reżim sanitarny i uczestnik wyrazi taką chęć) lub poprzez odwiedzenie strony www danego miejsca. Prezentowany materiał powinien uwzględnić aspekt bezpieczeństwa i nowych stale zmieniających się obostrzeń. W emitowanym poście dokonuje się oznaczenia wybranego członka WOT. Emisja postów dokonywana będzie na podstawie przygotowanego harmonogramu.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl