Znamy „Hotelarzy Roku 2015”

W trakcie gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria zostali ogłoszeni laureaci drugiej edycji konkursu Hotelarz Roku. W konkursie organizowanym przez magazyn „Hotelarza” i Horwath HTL wybrano zwycięzców w siedmiu kategoriach. Gala odbyła się w ramach konferencji Hotel & Tourism Trends Poland 2015.
Prowadzący galę Rafał Szubstarski, redaktor naczelny „Hotelarza”, oraz Dariusz Futoma, dyrektor w firmie doradczej Horwath HTL. podkreślali, że celem konkursu jest promowanie ludzi - najlepszych profesjonalistów i oraz wyróżnianie ich dokonań.
Pracom 22 członków Kapituły przewodniczył Rafał Szubstarski,. Analizie poddane były zgłoszenia kilkudziesięciu kandydatów, a każdy z jurorów mógł oddać po jednym głosie w każdej z 7 kategorii.
Zwycięzcami w poszczególnych kategoriach zostali:
- Osobowość Roku - Gilles Clavie, Dyrektor Generalny Orbis SA.
- Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego - Anna Olszyńska, general manager, andel's Hotel Łódź
- Dyrektor Generalny w Hotelach Niezależnych - Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna, Airport Hotel Okęcie
- Dyrektor Sprzedaży Hotelu Sieciowego - Tymoteusz Skuza, dyrektor sprzedaży w Puro Hotels
- Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Hotelach Niezależnych - Kamil Lipski, dyrektor sprzedaży w Mera Spa Hotel
- Hotelarz do 35. Roku Życia - Radosław Fischbach, dyrektor gastronomii Hotelu Arłamów
- Revenue Manager - Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group.
– O sukcesie projektów hotelowych, przeprowadzanych zarówno przez sieci jak i hotele niezrzeszone, decydują w dużym stopniu ludzie. Ich zaangażowanie, umiejętności zarządcze, wiedza branżowa. Polska kadra menedżerska jest kreatywna, zmotywowana i ma coraz lepszą wiedzę oraz doświadczenia. Jej atutem jest znajomość lokalnego rynku i oczekiwań jego uczestników, na które coraz szybciej reaguje z wyprzedzeniem – powiedział Dariusz Futoma. – Świetnie radzą sobie w polskich hotelach niezależnych, ale też coraz więcej sieci międzynarodowych przekonuje się, że można zaufać polskim hotelarzom i „oddać” im swoją markę.