Znamy „Hotelarzy Roku 2015”

fot. Piotr Gilarski
Na zdjęciu: fot. Piotr Gilarski

W trakcie gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria zostali ogłoszeni laureaci drugiej edycji konkursu Hotelarz Roku. W konkursie organizowanym przez magazyn „Hotelarza” i Horwath HTL wybrano zwycięzców w siedmiu kategoriach. Gala odbyła się w ramach konferencji Hotel & Tourism Trends Poland 2015.

Prowadzący galę Rafał Szubstarski, redaktor naczelny „Hotelarza”, oraz Dariusz Futoma, dyrektor w firmie doradczej Horwath HTL. podkreślali, że celem konkursu jest promowanie ludzi - najlepszych profesjonalistów i oraz wyróżnianie ich dokonań.
Pracom 22 członków Kapituły przewodniczył Rafał Szubstarski,. Analizie poddane były zgłoszenia kilkudziesięciu kandydatów, a każdy z jurorów mógł oddać po jednym głosie w każdej z 7 kategorii.
Zwycięzcami w poszczególnych kategoriach zostali:

  • Osobowość Roku - Gilles Clavie, Dyrektor Generalny Orbis SA.
  • Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego - Anna Olszyńska, general manager, andel's Hotel Łódź
  • Dyrektor Generalny w Hotelach Niezależnych - Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna, Airport Hotel Okęcie
  • Dyrektor Sprzedaży Hotelu Sieciowego - Tymoteusz Skuza, dyrektor sprzedaży w Puro Hotels
  • Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Hotelach Niezależnych - Kamil Lipski, dyrektor sprzedaży w Mera Spa Hotel   
  • Hotelarz do 35. Roku Życia - Radosław Fischbach, dyrektor gastronomii Hotelu Arłamów
  • Revenue Manager - Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group.

 

– O sukcesie projektów hotelowych, przeprowadzanych zarówno przez sieci jak i hotele niezrzeszone, decydują w dużym stopniu ludzie. Ich zaangażowanie, umiejętności zarządcze, wiedza branżowa. Polska kadra menedżerska jest kreatywna, zmotywowana i ma coraz lepszą wiedzę oraz doświadczenia. Jej atutem jest znajomość lokalnego rynku i oczekiwań jego uczestników, na które coraz szybciej reaguje z wyprzedzeniem – powiedział Dariusz Futoma. – Świetnie radzą sobie w polskich hotelach niezależnych, ale też coraz więcej sieci międzynarodowych przekonuje się, że można zaufać polskim hotelarzom i „oddać” im swoją markę.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl