Nina Żukowska zakłada Świat Eventów

Do życia została powołana organizacja Świat Eventów, określana jako platforma edukacji eventowej, trzonem działalności której są szkolenia za zakresu organizacji wydarzeń.

 – Świat Eventów to platforma edukacji eventowej, której celem jest profesjonalizacja branży. Naszą misją jest dostarczanie wiedzy z zakresu event marketingu i tematów z nim powiązanych zgodnie z zasadą Learn by doing. Bardzo dbamy o jakoś merytoryczną naszych programów szkoleniowych, które w 60 proc. składają się z warsztatów praktycznych. Sukcesem szkolenia nie jest tylko przekazywana wiedza, ale zaprojektowanie części praktycznej w taki sposób, aby uczestnicy tę wiedzę przyswoili, dzięki uruchomieniu procesów poznawczych – mówi Nina Żukowska, dyrektor zarządzająca Świata Eventów. – Nie jesteśmy typową firmą szkoleniową, poprzez nasze inicjatywy nie tylko szkoleniowe, będziemy wspierać w poznawaniu tajników świata eventów – dodaje Żukowska.
Jak podkreśla założycielka firmy, eksperci zaproszeni do współpracy, to osoby posiadające zarówno wiedzę, jak i charyzmę w jej przekazywaniu, co jest kluczem do ciekawie spędzonego czasu na sali szkoleniowej.
Obecnie Świat Eventów pronuje szkolenia z zakresu event managementu, event designu i digital event.
Do końca roku firma planuje wprowadzić ich około dwunastu szkoleń.

Nina Żukowska, założycielka firmy, od czterech lat zajmuje się prowadzeniem szkoleń i wykładów z zakresu event managementu. Swoje autorskie programy szkoleniowe rozwijała w EMTG i Wyższej Szkole Promocji.
Nina niemal od dekady związana jest z branżą eventową. W jej przygodzie eventowej kluczową rolę odegrała agencja Havas PR Warsaw, w której zarządzała działem eventów, oraz była odpowiedzialna za realizację projektów na rzecz takich firm i marek jak: Orange, TP, Samsung, Johnnie Walker, Volvo, Swarovski, Readers Digest, Velvet, Desperados, 3M Poland, L’oreal, Dulux, Menolly Poland czy Real Management. Jeden z jej projektów otrzymał nagrodę Złotego Spinacza w kategorii Event Komercyjny.
Obecnie jest partnerem w firmie doradczej Advanced Communication, gdzie odpowiada za przygotowanie strategii z zakresu event marketingu i organizację szkoleń korporacyjnych o tej tematyce.
Jej drugą pasją jest zgłębianie warsztatu trenerskiego, aby efektywnie przekazywać wiedzę, którą uczestnicy będą mogli wykorzystać od razu po zakończeniu szkolenia.


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl