Go2Grow – nowa marka w Exprofesso

Firma Exprofesso zainaugurowała powstanie nowego, dedykowanego klientom zagranicznym, działu o nazwie Go2Grow, który – jak podkreśla Agnieszka Hiller, specjalista ds. marketingu i promocji agencji – jest kamieniem milowym w jej działalności.

Od 2003 roku Exprofesso specjalizuje się w tworzeniu programów edutainment dla grup biznesowych, w tym integracyjnych i szkoleniowych oraz gier symulacyjnych.
 – Go2Grow wyrasta bezpośrednio z biznesu i jego potrzeb, by – wypuszczając gałęzie w stronę rozrywki – z powrotem w niego wrosnąć niosąc nową jakość. Kluczowe jest tutaj zupełnie nowe podejście do DMC w Polsce – rozrywka spleciona z osobistym rozwojem uczestników, co szybko przynosi wymierne zyski – mówi Agnieszka Hiller.
Go2Grow specjalizować się będzie w ofercie pakietów incentive, opartych o ideę edutainment, czyli połączenie programów rozwoju kompetencji z poznawaniem nowych miejsc.  – Połączenie zabawy z edukacją nie tylko sprawia, że wyjazdy incentive motywują  na długo, a spotkania biznesowe robią niezatarte wrażenie na kontrahentach. Pozwala także pracownikom na skuteczny teambuilding i rozwinięcie własnych kompetencji, co szybko przekłada się bezpośrednio na ich bardziej efektywną  i wartościową pracę – podkreśla.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl
02.06.2025 – 02.06.2025