Go2Grow – nowa marka w Exprofesso

Firma Exprofesso zainaugurowała powstanie nowego, dedykowanego klientom zagranicznym, działu o nazwie Go2Grow, który – jak podkreśla Agnieszka Hiller, specjalista ds. marketingu i promocji agencji – jest kamieniem milowym w jej działalności.
Od 2003 roku Exprofesso specjalizuje się w tworzeniu programów edutainment dla grup biznesowych, w tym integracyjnych i szkoleniowych oraz gier symulacyjnych.
– Go2Grow wyrasta bezpośrednio z biznesu i jego potrzeb, by – wypuszczając gałęzie w stronę rozrywki – z powrotem w niego wrosnąć niosąc nową jakość. Kluczowe jest tutaj zupełnie nowe podejście do DMC w Polsce – rozrywka spleciona z osobistym rozwojem uczestników, co szybko przynosi wymierne zyski – mówi Agnieszka Hiller.
Go2Grow specjalizować się będzie w ofercie pakietów incentive, opartych o ideę edutainment, czyli połączenie programów rozwoju kompetencji z poznawaniem nowych miejsc. – Połączenie zabawy z edukacją nie tylko sprawia, że wyjazdy incentive motywują na długo, a spotkania biznesowe robią niezatarte wrażenie na kontrahentach. Pozwala także pracownikom na skuteczny teambuilding i rozwinięcie własnych kompetencji, co szybko przekłada się bezpośrednio na ich bardziej efektywną i wartościową pracę – podkreśla.