Film z Robertem Korzeniowskim na dziesięciolecie Walk

Agencja Walk, w ramach której działa Walk Events, obchodzi dziesiąte urodziny. Nawiązując do filozofii firmy, polegającej na budowaniu długofalowych relacji z klientami powstał film „Long Distance Agency” z udziałem Roberta Korzeniowskiego.

Walk oferuje rozwiązania z zakresu komunikacji 360 stopni, zatrudnia 120 osób oraz tworzy dziesiątki projektów rocznie, które zdobywają nagrody w kolejnych edycjach konkursów branżowych.
 – Dziesięć lat temu, kiedy rozpoczynaliśmy przygodę z Walk, mieliśmy hasło „The journey is the reward”, ponieważ wierzymy, że największą nagrodą jest wspólna podróż z klientem. Po drodze są chwile trudne i wymagające, ale im więcej skrajności tym większe doświadczenie oraz mądrość. Dzięki tym wyzwaniom i ludziom, którzy tworzą Walk oraz stanowią o jego jakości, kreatywności i profesjonalizmie, idziemy dalej. Nigdy nie stoimy w miejscu. Witamy to, co nowe. Zmieniamy dobre na lepsze. Rozwijamy się, bo jest to w naszym DNA. Nieustannie chcemy zdobywać wiedzę i być lepszymi niż wczoraj. Dziesięć lat w kontekście Long Distance Agency to rozgrzewka i o przyszłości wiemy jedno – wszystko, co najlepsze jeszcze przed nami – mówi Przemek Staniszewski, partner Walk.

Drogę, którą przebył WALK w ciągu 10 lat istnienia agencja obrazuje w filmie wizerunkowym z udziałem Roberta Korzeniowskiego, czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie. Bohater spotu w swoim życiu zawodowym, pokonując kilometry, mierzy się nie tylko ze swoimi przeciwnikami, ale też ze sobą – swoim ciałem, umysłem i ograniczeniami. Jego sukces zależy od niego samego. Dla Walk ten wysiłek i pasja są odzwierciedleniem codziennej pracy. Celem agencji jest tworzenie kampanii, które na długo pozostaną w świadomości konsumentów. Z kolei nagrodą w tej podróży jest zaufanie klientów i oparte na profesjonalizmie relacje z nimi.

 


– Jak wskazuje nasza nazwa, chodzenie mamy we krwi. Dlatego też wybór czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie, jako bohatera naszej kampanii wizerunkowej jest naturalny i spójny z naszymi wartościami. Sport jest szlachetnym zajęciem – dostajesz to, co sobie wypracujesz. W biznesie jest podobnie. Działania, które na co dzień realizujemy dla naszych klientów przekładają się na ich zaufanie i chęć współpracy z nami. Z kolei im dłuższy dystans razem przemierzamy, tym lepiej się rozumiemy i tym skuteczniejsze rozwiązania jesteśmy w stanie razem tworzyć. Dlatego w Walk wierzymy, że długotrwałe relacje pozwalają osiągnąć sukces – mówi Szymon Walkiewicz, partner i business development director Walk.

 


 

W portfolio Walk znajdują się projekty zrealizowane między innymi dla takich klientów, jak: CEDC, Ergo Hestia, Griffin Real Estate, Grupa Adamed, Henkel, IKEA Centres, Nikon, Onet RASP, Orange, Porsche Polska, Red Bull czy Sony. Działania komunikacyjne prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, zarówno zagranicznych, jak i polskich, m.in. Cannes Lions, EFFIE, Eurobest, Golden Drum, KTR, Innovation AD, Sabre Awards, MP Power Awards, Kreatura oraz Złote Spinacze. W tegorocznym rankingu Konkursu Twórców Reklamy Walk został drugą najbardziej kreatywną agencją reklamową w Polsce.
W ramach Walk funkcjonuje obecnie siedem business unitów: Walk Creative, Walk Design, Walk Digital, Walk Events, Walk Promotion, Walk PR, Walk Social Media.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl