Effie® Awards 2016 rozdane

Dziewięć złotych, 18 srebrnych i 30 brązowych statuetek oraz Grand Prix dla firmy Play. Podczas Gali Effie® Awards 2016, w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, jury pod przewodnictwem Anny Jakubowski, wręczyło 57 statuetek w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne kampanie marketingowe w 2015 roku. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nagrody Effie wręczyli przewodniczący grup jurorskich oraz przedstawiciele sponsorów Konkursu i Gali. Przewodnicząca Jury, Anna Jakubowski, general manager, The Coca-Cola Company, wręczyła nagrodę Grand Prix. Galę poprowadził Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider. 
Nagrodzeni w XVII edycji konkursu Effie Awards: 
Najważniejsze wyróżnienie – Grand Prix otrzymały: MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC za kampanię Wszyscy Przechodzą do Play przygotowaną dla firmy Play
 

Złote statuetki powędrowały do twórców kampanii:

  •  „Yes!tem kobietą – tampony o.b.” – przygotowaną przez MEC dla firmy Johnson& Johnson (w kategorii: artykuły nieżywnościowe)
  • „Kredyt gotówkowy Wypożyczka” – przygotowaną przez GPD Assets, Starcom dla Eurobank (w kategorii bankowość)
  • „Kuchnia Spotkań IKEA” – przygotowaną przez Kalicińscy.com, Garden of Words,  Blue Ivy, K2, Performance Media, MEC dla IKEA Retail (w kategorii: brand experience)
  • „Nocna zmiana” – przygotowaną przez McCann Worldgroup, MEC dla Walmark (w kategorii: leki i suplementy diety)
  • „#ryjkuźniara” – przygotowaną przez DDB&tribal, dla Projekt: Polska (w kategorii: limited budget)
  • „Pascal kontra Okrasa” – przygotowaną przez GPD Agency dla Lidl (w kategorii: long term marketing excellence)
  • „#ryjkuźniara” przygotowaną przez DDB&tribal dla Projekt: Polska; (w kategorii: pro bono)
  • „Żabka. Mały Wielki Sklep.” – przygotowaną przez PZL dla Żabka Polska (w kategorii: retail)
  • „Młodzi bogowie” – przygotowaną przez BBDO Warszawa, Starcom dla Prudential (w kategorii: ubezpieczenia i inwestycje)


Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja Lubię to – linked by Isobar, a najbardziej efektywnej agencji mediowej roku: MEC. Zajęli oni pierwsze miejsca w rankingach Effie 2016.
Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 194 kampanie w 24 kategoriach. Prace oceniało 102-osobowe jury pod opieką siedmiorga przewodniczących grup jurorskich oraz przewodniczącej jury.
Jury oceniało zgłoszone kampanie przyznając punkty w 4 obszarach wymaganych do oceny efektywności kampanii: 1. wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, 2. idea komunikacyjna, 3. rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz 4. efekty komunikacji.

Effie Awards organizowany jest w Polsce od 2000 roku. Z roku na rok przybywa zgłaszanych wniosków oraz otwierane są nowe kategorie w odpowiedzi na zmieniające się trendy i potrzeby rynku. W tegorocznym konkursie zostały otwarte dwie nowe kategorie: brand experience oraz branded content. 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl