„Tworząc wspanialsze relacje” z Marriottem

W ramach Global Customer Appreciation Week, Marriott International na całym świecie dziękował swoim klientom i gościom za zaufanie i współpracę. Blisko 6000 obiektów w 120 krajach przygotowało atrakcje dla swoich gości atrakcje.
 

Inicjatywa zapoczątkowana w 1993 roku przez markę Residence Inn rozprzestrzeniła się na wszystkie marki i co roku organizowana jest w tym samym tygodniu. Global Customer Appreciation Week trwał od 7 do 11 listopada.
Edycja 2016, przebiegła pod hasłem „tworząc wspanialsze relacje” i nawiązywała do przejęcia marki Starwood przez Marriott International. W ramach wydarzenia na terenie Europy zorganizowano pięć eventów w takich miastach jak: Londyn, Frankfurt, Warszawa, Amsterdam oraz Barcelona.
Na potrzeby wydarzenia w Warszawie główna Sala Balowa w warszawskim hotelu Marriott stała się czarna. W czterech rogach znajdowały się ledowe podesty, które prezentowały menu oraz tancerzy z czterech stron świata: Rosji, Brazylii, Japonii i Republiki Południowej Afryki. W spotkaniu wzięło udział 200 gości.
Warszawski event w ramach Global Customer Appreciation Week odbył się 9 listopada.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl