„Tworząc wspanialsze relacje” z Marriottem
W ramach Global Customer Appreciation Week, Marriott International na całym świecie dziękował swoim klientom i gościom za zaufanie i współpracę. Blisko 6000 obiektów w 120 krajach przygotowało atrakcje dla swoich gości atrakcje.
Inicjatywa zapoczątkowana w 1993 roku przez markę Residence Inn rozprzestrzeniła się na wszystkie marki i co roku organizowana jest w tym samym tygodniu. Global Customer Appreciation Week trwał od 7 do 11 listopada.
Edycja 2016, przebiegła pod hasłem „tworząc wspanialsze relacje” i nawiązywała do przejęcia marki Starwood przez Marriott International. W ramach wydarzenia na terenie Europy zorganizowano pięć eventów w takich miastach jak: Londyn, Frankfurt, Warszawa, Amsterdam oraz Barcelona.
Na potrzeby wydarzenia w Warszawie główna Sala Balowa w warszawskim hotelu Marriott stała się czarna. W czterech rogach znajdowały się ledowe podesty, które prezentowały menu oraz tancerzy z czterech stron świata: Rosji, Brazylii, Japonii i Republiki Południowej Afryki. W spotkaniu wzięło udział 200 gości.
Warszawski event w ramach Global Customer Appreciation Week odbył się 9 listopada.