Exclusive Event po rebrandingu

Agencja Exclusive Event zreorganizowała strukturę oraz powiększyła zakres świadczonych usług. Zmianom tym towarzyszy odświeżenie identyfikacji wizualnej. Efekty rebrandingu agencja zaprezentowała podczas spotkania pod hasłem „Ladies Night”.
 

Działająca pond 11 lat na rynku eventowym, katowicka agencja Exclusive Event wyodrębniła nowe działy odpowiedzialne za tworzenie strategii marketingowych. Wciąż jednak działania agencji bazują na fundamencie, jakim jest event. Exclusive Event podkreśla, iż budowanie relacji w oparciu o event marketing jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych, które powinno być na stałe uwzględniane w strategicznych decyzjach i planach firm. Obszary w ramach nowo powstałych działów to: doradztwo strategiczne, działania PR, e-marketing, branding, social media, grafika i design.


W ramach rebrandingu agencja zmieniła także logotyp. Nowe logo ma być bardziej dynamiczne, zachowuje natomiast charakterystyczny dla identyfikacji wizualnej agencji różowy kolor. Nowoczesna czcionka – jak tłumaczy Adriana Piekarska, CEO Exclusive Event – nawiązuje do dzisiejszych trendów w projektowaniu graficznym i doskonale opisuje nową odsłonę Exclusive Event. Pierwsza litera „E” pozbawiona jest łączników, pokazując, że dziś firma pracuje na wielu płaszczyznach. Założeniem nowego projektu jest, aby logo z łatwością można było przekładać na inne nowe obszary, którymi agencja będzie zajmować się w ramach nowej strategii.


– Decyzja o odświeżeniu logotypu była spontaniczna i podyktowana chęcią liftingu logo pod kątem graficznym. Z chwilą, gdy przystąpiliśmy do tego procesu, okazało się jednak, że projekt ten jest zdecydowanie bardziej wielowymiarowy i wymaga diametralnej zmiany. Patrząc na obecną pozycję i strategię rozwoju Exclusive Event, rebranding okazał się być narzędziem do mocnego zaakcentowania wydarzania, jakim jest rozszerzenie portfolio oferowanych usług w zakresie kompleksowej obsługi klientów – mówi Adriana Piekarska. W ten sposób podkreślamy nasze ponad 11-letnie doświadczenie w strategicznym doradztwie w obszarze event marketingu i nasze nowe spojrzenie na ten biznes – podsumowuje.
Nowa odsłona agencji została zaprezentowana podczas Ladies Night – eventu zorganizowanego przez Exclusive Event dla klientek, partnerów oraz mediów z okazji dnia kobiet. Spotkanie odbyło się 0 marca w klubie Endorfina w Katowicach.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl