Foodtruck i promocyjna oferta warszawskich hoteli Marriott Int.

Przedstawiciele działów sprzedaży hoteli Sheraton Warsaw, The Westin Warsaw, Bristol Warsaw, The Luxury Collection Hotel i Warsaw Marriott Hotel poinformowały kluczowych klientów, że przynależą teraz do tej samej sieci hotelowej i przygotowały ofertę na spotkania i konferencje, podczas akcji z wykorzystaniem foodtrucka.

Od 6 do 9 czerwca 2017 warszawskie hotele należące do sieci Marriott International Inc. promowały ofertę Power Up jeżdżąc foodtruckiem i serwując przekąski pracownikom biurowców. Oferta Power Up obowiązuje do 30 września 2017, we wszystkich europejskich hotelach, które honorują program SPG. Rezerwując spotkanie czy konferencje w tym czasie organizatorzy otrzymają podwójną liczbę punktów Starpoints® jeden wybrany przez siebie bonus.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl