MPI Poland z nowym planem działań

Członkowie MPI Poland podczas Business Plan Summer Meeting MPI Poland Chapter opracowali plan strategiczny działań polskiego oddziału stowarzyszania, które skupią się głównie na edukacji.

W hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi odbyło się doroczne spotkanie Business Plan Summer Meeting MPI Poland Chapter. 26 członków pracowało nad strategicznym planem stowarzyszenia związanym przede wszystkim z programem edukacyjnym zarówno dla członków, jak również przedstawicieli przemysłu spotkań.
W czasie dwóch dni warsztatów wypracowano szczegółowy plan działań w poszczególnych obszarach działalności, nie tylko edukacyjnej, ale także komunikacji, członkostwa, finansów czy wsparcia studentów. W trakcie spotkania członkowie m.in. pracowali nad analizą stowarzyszenia na szablonie modelu biznesowego – Business Model Canvas, wypracowywali idee rozwoju poszczególnych obszarów działalności metodą World Café oraz rozegrali szereg gier komunikacyjnych oraz integracyjnych. Jednym z omawianych punktów, które nowy zarząd planuje wdrożyć, był program mentoringowy oraz stażowy dla studentów – przyszłych liderów branży spotkań w całej Polsce.
W ramach programu wieczornych aktywności, Grupa Fabricum przygotowała dla członków MPI Poland Chapter spacer z przewodnikiem po łódzkiej Manufakturze, która jest dawnym imperium fabrycznym I.K. Poznańskiego. Uczestnicy spotkania obejrzeli demonstrację pracy krosien w ruchu w Muzeum Fabryki, wzięli udział w warsztatach druku na tkaninie oraz zjechali tyrolką z tarasu widokowego Muzeum nad rynkiem Manufaktury.

Sierpniowe spotkanie MPI Poland Chapter było także formalnym przekazaniem stowarzyszenia przez ustępujący zarząd 2015 – 2017 pod przewodnictwem Agnieszki Faracik-Leśniak, nowej prezes Marcie Kicler oraz nowemu zarządowi. W jego skład wchodzą: Monika Dymacz-Kaczmarczyk (wiceprezes ds. edukacji), Agnieszka Ziemiańska (wiceprezes ds. członkostwa), Kinga Soćko (wiceprezes ds. finansów) oraz Miłosz Stanisławski (wiceprezes ds. studentów). W wyborach uzupełniających do zarządu dołączyła Julia Górecka, obejmując stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji.

Nowy zarząd przystąpił do wdrażania opracowywanych na spotkaniu pomysłów. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem rocznego programu warsztatów edukacyjnych, spotkań typu „road tour” po Polsce, których celem jest integracja branży w pozostałych jej obszarach. Stowarzyszenie planuje nową formę aktywności, którą będą indywidualne spotkania z cyklu „Przerwa kawowa z MPI” dla obecnych i potencjalnych członków. W najbliższych czasie działalność stowarzyszenia dotyczyć będzie aktywizacji osób już zrzeszonych w MPI poprzez m.in. dostarczanie im innowacyjnych rozwiązań branżowych oraz wiedzy z globalnego oddziału MPI, a także pomoc w pozyskiwaniu grantów na edukację w międzynarodowym środowisku przy współpracy z MPI Foundation oraz korzystaniu z zasobów MPI Academy.
Business Plan Summer Meeting MPI Poland Chapter odbył się w dniach 5-6 sierpnia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl