Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Branża

MPI Poland z nowym planem działań

Nowy zarząd MPI Poland Chapter.

Członkowie MPI Poland podczas Business Plan Summer Meeting MPI Poland Chapter opracowali plan strategiczny działań polskiego oddziału stowarzyszania, które skupią się głównie na edukacji.

W hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi odbyło się doroczne spotkanie Business Plan Summer Meeting MPI Poland Chapter. 26 członków pracowało nad strategicznym planem stowarzyszenia związanym przede wszystkim z programem edukacyjnym zarówno dla członków, jak również przedstawicieli przemysłu spotkań.
W czasie dwóch dni warsztatów wypracowano szczegółowy plan działań w poszczególnych obszarach działalności, nie tylko edukacyjnej, ale także komunikacji, członkostwa, finansów czy wsparcia studentów. W trakcie spotkania członkowie m.in. pracowali nad analizą stowarzyszenia na szablonie modelu biznesowego – Business Model Canvas, wypracowywali idee rozwoju poszczególnych obszarów działalności metodą World Café oraz rozegrali szereg gier komunikacyjnych oraz integracyjnych. Jednym z omawianych punktów, które nowy zarząd planuje wdrożyć, był program mentoringowy oraz stażowy dla studentów – przyszłych liderów branży spotkań w całej Polsce.
W ramach programu wieczornych aktywności, Grupa Fabricum przygotowała dla członków MPI Poland Chapter spacer z przewodnikiem po łódzkiej Manufakturze, która jest dawnym imperium fabrycznym I.K. Poznańskiego. Uczestnicy spotkania obejrzeli demonstrację pracy krosien w ruchu w Muzeum Fabryki, wzięli udział w warsztatach druku na tkaninie oraz zjechali tyrolką z tarasu widokowego Muzeum nad rynkiem Manufaktury.

Sierpniowe spotkanie MPI Poland Chapter było także formalnym przekazaniem stowarzyszenia przez ustępujący zarząd 2015 – 2017 pod przewodnictwem Agnieszki Faracik-Leśniak, nowej prezes Marcie Kicler oraz nowemu zarządowi. W jego skład wchodzą: Monika Dymacz-Kaczmarczyk (wiceprezes ds. edukacji), Agnieszka Ziemiańska (wiceprezes ds. członkostwa), Kinga Soćko (wiceprezes ds. finansów) oraz Miłosz Stanisławski (wiceprezes ds. studentów). W wyborach uzupełniających do zarządu dołączyła Julia Górecka, obejmując stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji.

Nowy zarząd przystąpił do wdrażania opracowywanych na spotkaniu pomysłów. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem rocznego programu warsztatów edukacyjnych, spotkań typu „road tour” po Polsce, których celem jest integracja branży w pozostałych jej obszarach. Stowarzyszenie planuje nową formę aktywności, którą będą indywidualne spotkania z cyklu „Przerwa kawowa z MPI” dla obecnych i potencjalnych członków. W najbliższych czasie działalność stowarzyszenia dotyczyć będzie aktywizacji osób już zrzeszonych w MPI poprzez m.in. dostarczanie im innowacyjnych rozwiązań branżowych oraz wiedzy z globalnego oddziału MPI, a także pomoc w pozyskiwaniu grantów na edukację w międzynarodowym środowisku przy współpracy z MPI Foundation oraz korzystaniu z zasobów MPI Academy.
Business Plan Summer Meeting MPI Poland Chapter odbył się w dniach 5-6 sierpnia.

10 sie 2017
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.