„Rockowa wyspa Lidla” w namiotach Neptunusa

Infrastrukturę na „Rockową wyspę Lidla”, powstałą w ramach Przystanku Woodstock dostarczył wrocławski oddział firmy Neptunus.

„Rockowa Wyspa Lidla” powstała na Woodstocku po raz siódmy. W tymczasowym Lidlu można było zakupić produkty spożywcze – w tym świeże kajzerki, jak również kosmetyki, artykuły higieniczne, a nawet elementy odzieży, takie jak t-shirty, bielizna czy skarpetki. Dodatkowo w asortymencie znalazły się namioty, materace, śpiwory i latarki dla tych, którzy zapomnieli własnego sprzętu lub zdecydowali się pojawić na festiwalu spontanicznie. Ceny były takie same jak w innych placówkach Lidla, a za zakupy można było zapłacić kartą. „Rockowa wyspa Lidla” to także strefa chilloutu, gdzie można było np. zagrać w piłkarzyki.
Halę o powierzchni 20x90m, w której mieściła się „Rockowa Wyspa Lidla”, tak jak rok temu, zapewniła firma Neptunus. Konstrukcja nazywa się Aluhal. – Projekt ten jest dużym wyzwaniem, gdyż wymaga umiejętnego rozplanowania przestrzeni zarówno na sam sklep, jak i magazyny. Mamy nadzieję, że przedsięwzięcie znacznie ułatwiło życie uczestnikom festiwalu – mówi Dorrie Eilers, dyrektor firmy Neptunus.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl