Hotele Mercure prowadzą kampanię Local Stories
Hotele Mercure w projekcie Local Stories promują mniej poplarne miejsca turystyczne na świcie, znane tylko lokalnej społeczności. Kampanii stworzona dla marki Mercure gromadzi na platformie tajemnicze i nietypowe miejsca, znajdujące się niemal na całym świecie.
Sieć hoteli Mercure stworzyła wirtualny przewodnik Local Stories po miejscach, które dotąd pozostawały w cieniu. Na jednej mapie zebrano ponad 650 atrakcji z ponad 39 krajów na, które nie znajdą się w typowych przewodnikach turystycznych. Wśród nich są: Koci Raj w podziemiach Pałacu Kultury i Nauki, szklany pasaż w Bukareszcie, portugalska księgarnia z Harrym Potterem w tle czy nietypowy dworzec w Australii. Zbiór niezwykłych miejsc powstał w oparciu o rekomendacje lokalnych partnerów oraz hotelowych specjalistów. Wybierając je, starali się ocalić od zapomnienia ich historie oraz odkryć obiekty, o których istnieniu nikt dotychczas nie słyszał. Local Stories są na bieżąco aktualizowane oraz wzbogacane o kolejne inspirujące i warte uwagi zakątki.
Treść kampanii odnosi się do charakterystyki marki Mercure. Hotele tej sieci nawiązują charakterem do tradycji miejsca, w którym się znajdują. Łączą w sobie odniesienia do historii i kulturowego dziedzictwa – intencją marki jest budowanie doświadczeń i przeżyć w harmonii z ludźmi i miejscami, odzwierciedlając przy tym lokalny koloryt okolicy. Dzięki internetowemu przewodnikowi Local Stories, goście hotelowi mają mieć możliwość poznania miasta w inny sposób, podążając śladem miejscowych i ich wyjątkowych opowieści, wychodząc z założenia, że wszędzie można odkrywać historie, legendy i mity znane jedynie mieszkańcom danego miasta.