*Bespoke łączy incentive travel ze storytellingiem

Incentive travel zrealizowana w Brazylii
Na zdjęciu: Incentive travel zrealizowana w Brazylii

Agencja *Bespoke wprowadza dla swoich stałych klientów nową koncepcję wyjazdów – Incentive StoryTelling. Ma to być podróż poprzez opowieść i zwrot ku marketingowi narracyjnemu.
 

– Przygotowanie takiego wyjazdu wymaga wielokrotnie większych nakładów pracy niż standardowy incentive. Ważny jest specjalny research, mocny zespół kreatywny, znajomość świata marki klienta i… dar charyzmatycznego opowiadania. Nasza podróż – opowieść musi angażować, zwłaszcza na poziomie głębokich emocji – mówi Łukasz Nitwiński, dyrektor działu incentive w *Bespoke. Przy tworzeniu nowego produktu agencja przeanalizowała popularne media popkultury: filmy, seriale, interaktywne gry, komiksy, widowiska sceniczne, książkowe bestsellery i materiały audiowizualne z portali społecznościowych. Owocem tych warsztatów jest *Bespoke Incentive StoryTelling – wyjazd korporacyjny oparty na precyzyjnym scenariuszu i osi dramaturgicznej.
Sam storytelling nie jest niczym nowym. W opinii Łukasza Nitwińskiego był jednak zazwyczaj dodatkiem do programu, a nie głównym punktem wyjścia. Brakowało świadomości i rozwinięcia tego narzędzia.
 – Nasze realizacje oparte o tę koncepcję w południowo-zachodnich Indiach (scenariusz wyjazdu na podstawie Shantaram), na podbiegunowym półwyspie Kolskim (lodowaty i ciemny marzec!) czy afro-brazylijskim stanie Bahia, przyniosły nam entuzjastycznie oceny. Potwierdza to, że podana w umiejętny sposób opowieść zostaje z uczestnikami na długo po zakończeniu incentive’u – podkreśla Konrad Wielgórski, prezes zarządu *Bespoke.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl