Emocje podczas „B2Beat – Branża spotyka się w Hulakula!”. Wygrała New Look Advertising

ASAPy - zwycięska drużyna agencji New Look Advertising, fot. © Robert Małecki Fotografia
Na zdjęciu: ASAPy - zwycięska drużyna agencji New Look Advertising, fot. © Robert Małecki Fotografia

Centrum rozrywkowe Hulakula zaprosiło branżę eventową i reklamową na B2Beat – spotkanie, które było połączeniem zawodów w kręgle oraz wielu atrakcji, które proponuje centrum. W programie znalazł się także koncert młodych gwiazd Universal Music Polska.

Turniej bowlingowy był główną częścią wydarzenia „B2Beat – Branża spotyka się w Hulakula!”. Do branżowych rozgrywek zgłosiło się ponad 30 zespołów reprezentujących agencje eventowe, reklamowe, media oraz drużyny mieszane złożone z przedstawicieli agencji i ich klientów. Do rundy finalowej zakwalifikowało się osiem teamów, z których najlepszy okazała się skład agencji New Look Advertising pod nazwą ASAPy. Drugie miejsce zajął zespół pod hasłem Joy Event, gdzie siły połączyli przedstawiciele agencji Joy Event i Art & Action. Na trzecim stopniu podium stanęli Bowlingersi, ekipa reprezentująca Maestro Meetings & Incentives, Pekao SA, Neuca oraz MW Science Meetings. Najlepsza drużyna otrzymała voucher na 10 000 zł do zrealizowania w Hulakuli. Łączna pula nagród grupowych i indywidualnych wyniosła przeszło 25 000 zł. Choć jak podkreślają uczestnicy turnieju najważniejsza była zdrowa rywalizacja w fajnej atmosferze i dobra zabawa, których podczas wieczoru nie zabrakło.
„B2Beat – Branża spotyka się w Hulakula!” prezentowało wiele możliwości, jakie organizatorom wydarzeń daje przestrzeń Hulakuli. Spotkanie otworzył i powitał gości, opowiadając także o miejscu, wiceprezes Centrum Rozrywki Hulakula Michał Ciecierski. Event poprowadził prezenter radia Eska Michał „Michu” Sobkowski. Na scenie podczas wieczoru wystąpiły młode gwiazdy Universal Music Polska, a wśród nich Patryk Kumór, Lanberry, Monika Lewczuk, Antek Smykiewicz. Prezentując swój repertuar oraz przeboje coverowe, przyciągnęli gości wydarzenia na parkiet. Dodatkowo uczestnicy zaangażowali się w rozgrywki bilardowe, gry na automatach i korzystali z innych atrakcji centrum rozrywkowego. Hulakula zaprezentowała także swój catering.
Kibice piłkarscy mogli podczas wydarzenia obejrzeć mecz Armenia – Polska, przedostatnie starcie polskiej drużyny narodowej w drodze do mistrzostw świata w Rosji.
„B2Beat – Branża spotyka się w Hulakula!” odbyło się 5 października.
 

Hulakula – Rozrywkowe Centrum Miasta to nowoczesna i największa przestrzeń rozrywkowa w stolicy, oferująca zarówno atrakcje dla indywidualnego klienta, jak i kompleksową obsługę przy organizacji eventów. Plastyczna przestrzeń nowej siedziby Hulakuli daje duże możliwości. Można zorganizować w niej koncert, pokaz mody, walkę bokserską, a także konferencję prasową, szkolenia, prezentację produktu czy imprezę integracyjną dla 3 tys. gości.
Na ponad 6,5 tys. mkw. Hulakuli znajdują się m.in. : dwie sale konferencyjne, dwie kameralne sale VIP, parkiet na 2 tys. osób, antresola, restauracja dla 600 gości, trzy bary, scena (40 mkw.), bowling i bilard, letni ogródek z zewnętrznym placem zabaw, wewnętrzne place zabaw z trzema strefami dostosowanymi do różnych grup wiekowych, bezpłatny parking na 450 miejsc.
Hulakula – Rozrywkowe Centrum Miasta znajduje się przy ul. Jagiellońskiej 82B.


 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl