Brave partnerem producentem otwarcia nowej Hali Gwardii
Agencja Brave odpowiadała za stworzenie scenariusza oraz koordynację działań podczas weekendu otwierającego na nowo warszawską Halę Gwardii. W dniach 29 września – 1 października. Hala zaprezentowała swoje tradycje jako miejsce zakupów i spotkań w kooperacji z nowymi partnerami.
– Do projektu zaangażowaliśmy się zaledwie trzy tygodnie przed oficjalnym otwarciem Hali, dlatego też naszym priorytetem było przeprowadzenie szybkiego i efektywnego procesu produkcyjnego. Zebranie licznych pomysłów osób zaangażowanych w otwarcie było sporym wyzwaniem, ale dzięki ogromnemu zaangażowaniu zespołu wypracowaliśmy spójną koncepcję – mówi Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający Brave. – Możliwość otwarcia miejsca o sportowym duchu i tak ciekawej historii dodatkowo nas motywowała – dodaje Dworak.
Brave była również konsultantem działań Hali Gwardii zarówno od strony technicznej, jak i komunikacyjnej podczas współpracy z innymi partnerami.
Trzydniowe otwarcie zgromadziło wielu gości, którzy mieli okazję skorzystać z szeregu przygotowanych atrakcji. Warsztaty i pokazy kulinarne, wystawy fotografii, pokazy sportowe i występy artystyczne wpisały się w klimat nowej Hali Gwardii, łącząc pasjonatów dobrego jedzenia i kultury.
Dodatkowo w poniedziałek 2 października br. agencja razem z Halą Gwardii zaprosili na prezentację nowej lokalizacji przedstawicieli branży eventowej. W czasie spotkania goście zapoznali się z możliwościami aranżacyjnymi wnętrza Hali. Wieczór uświetnił jubileuszowy spektakl kabaretu Pożar w Burdelu. – Cieszę się, że przy okazji otwarcia udało się zorganizować również spotkanie naszej branży, które było okazją nie tylko do zapoznania się z obiektem, ale również do integracji naszego środowiska – podsumowuje Tomasz Dworak.