Walk na CANnual Conference 2017

Content marketing w regionie CEE – jego możliwości, perspektywy i najlepsze rynkowe praktyki – będzie tematem przewodnim tegorocznej CANnual Conference, organizowanej przez weCAN, sieć afiliacyjną niezależnych agencji komunikacyjnych z Europy Środkowo-Wschodniej. Podczas spotkania w Pradze zaprezentowana zostanie również trzecia edycja przewodnika po branży reklamowej w regionie CEE – CANnual Report 2017.


O rosnącej roli content marketingu we współczesnej komunikacji, najlepszych związanych z nim praktykach oraz wpływie na każdy z rynków, podczas konferencji dyskutować będą specjaliści z regionu. Walk - z wykładem „Digital. The coin with many faces” – będzie reprezentował Sebastian Oszczepaliński, digital development director Walk Digital.
Temat content marketingu został również obszernie omówiony w tegorocznej edycji CANnual Report. Jego misją jest dostarczanie wiedzy firmom działającym w regionie CEE na temat trendów komunikacyjnych Europy Środkowo-Wschodniej oraz specyfiki rynku reklamowego w krajach, w których funkcjonują podmioty zrzeszone w weCAN. 320-stronicowy raport zawierający analizy i dane, pochodzące z 14 rynków (Bułgaria, Czechy, Estonia, Chorwacja, Polska, Łotwa, Litwa, Węgry, Rosja, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Ukraina), przedstawia wpływ czynników społecznych, politycznych i ekonomicznych na rynki lokalne oraz ocenia ich rozwój w obszarze digitalu.
Publikacja ukazuje dynamiczny wzrost wartości rynku reklamowego w Europie Środkowo-Wschodniej z 9,9 mld euro w 2015 roku do 11 mld euro w 2016 roku, co potwierdza jego niesłabnący potencjał rozwojowy. Nadal najchętniej wykorzystywanym medium pozostaje telewizja, a popularność reklamy prasowej spada w takim samym tempie, w jakim wzrasta popyt na rozwiązania z obszaru digital. Trend ten nasilił się w ciągu ostatnich trzech lat, w 2014 roku wydatki na działania w digitalu były większe o 4 proc. niż wydatki na reklamę w prasie, a już w 2016 roku różnica ta wynosiła 17 proc.

W raporcie opublikowano również kolejny weCAN Ranking, który przedstawia udział procentowy wydatków na reklamę per capita w odniesieniu do nominalnego PKB w danym kraju. Interpretacja wartości wskaźnika pozwala ocenić czy rynek reklamy jako sektor gospodarki jest silniejszy, czy słabszy niż sugerowałaby ogólna sytuacja ekonomiczna kraju. W zestawieniu Polska znalazła się na drugim miejscu. 
CANnual Conference 2017 odbędzie się 17 października br. w galerii „Černá Labuť” w Pradze.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl