Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Branża

SBE podsumowuje Event Biznes

fot. Kacper Nurzyński, Kaceper Studio

W czwartej edycji konferencji Event Biznes udział wzięło ponad 260 uczestników oraz 25 prelegentów, 40 partnerów biznesowych - w tym 26 wystawców i 16 tytułów mediów branżowych, którzy zaprezentowali się na towarzyszącej wykładom ekspozycji. Wydarzenie poprowadziła Aleksandra Mikołajczyk.

Tematyka konferencji Event Biznes skupiała się na przedstawieniu uczestnikom wartości biznesowej, jaka jest efektem stosowania narzędzi event marketingowych w kontekście dotarcia przekazu do wybranej grupy odbiorców. Celem programowym było budowanie świadomości skuteczności działań branży eventowej oraz dostarczenie popartych praktyką argumentów, które mogą posłużyć jako podstawa planowania działań oraz podziału środków i budżetów. Jednodniowe spotkanie podzielono na pięć głównych bloków tematycznych:
wartości w budowaniu efektywnych relacji, event w zintegrowanej komunikacji marketingowej (studia przypadków), różnorodne rodzaje eventów a cele interesariuszy, bezpieczeństwo w organizacji eventów oraz narzędzia i przyszłość eventów.

Wydarzenie rozpoczęło się prelekcją Adama Sztaby, kompozytora i dyrygenta, który opowiedział o mechanizmach zarządzania i współpracy zespołu oraz budowaniu odpowiedzialności za wspólny projekt. Sebastian Kotow, psycholog biznesu, skoncentrował się na zaufaniu jako podstawowej wartości zarówno w świecie biznesu, jak i event marketingu. Stwierdził, że jest to siła napędowa innowacyjności, kreatywności i zaangażowania, stanowi również wyróżnik kompetentnego lidera. Kulturoznawca i specjalista w dziedzinie komunikacji marek, dr hab. Jacek Wasilewski położył nacisk na spójność przekazu i komunikację marki w event marketingu, zwrócił uwagę m.in. na key verbal podczas eventów. Luiza Derek, dyrektor B2B marketing w Mastercard, przedstawiła jak za pomocą eventów marka Mastercard osiąga swoje cele. Studia przypadków projektów eventowych przedstawili Paulina Jaworska, brand experience customer manager BMW Group Polska, Aleksandra Nitecka, digital marketing manager P4, Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu & PR, Mitsubishi Motors.
O istocie komunikacji z pracownikami i potencjalnymi pracownikami za pomocą wydarzeń w panelu poświęconemu event marketingowi w employer brandingu rozmawiała: Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden, Katarzyna Głowacka, niezależny konsultant, dyrektor departamentu rekrutacji i rozwoju BZ WBK oraz Monika Starecka, chief operational officer, Country Management, EY a panel prowadził Jakub Zdrzalik, członek Rady Programowej SBE oraz dyrektor zarządzający, Perfectto.
Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny, producent i trener, podzielił się spostrzeżeniami, dotyczącymi budowania relacji z odbiorcą, co bezpośrednio wpływa na skuteczność eventu, za pomocą wystąpień. Katarzyna Cioch, dyrektor zarządzająca, Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej, wskazała jak organizacja kongresu może efektywnie wpłynąć na współpracę między stowarzyszeniami a środowiskiem biznesowym i instytucjonalnym, w czasach gdy transfer wiedzy jest kluczowym aspektem rozwoju.
Ważnym tematem podczas tegorocznego Event Biznes było zagadnienie bezpieczeństwa. Eda Ozden, MEP Destination Business Solutions, przedstawiła kwestie zagrożeń oraz bezpieczeństwa współczesnego świata w ujęciu globalnym, natomiast Andrzej Kruczyński, reprezentujący Instytut Bezpieczeństwa Społecznego i były oficer GROM, skupił się na narzędziach zabezpieczenia wydarzeń w praktyce. 
Trenerzy biznesowi, dr Krzysztof Celuch oraz Ruud Janssen przedstawili nową metodę projektowania wydarzeń, ich planowania, konstruowania i zarządzania nimi, czyli #EventCanvas. Agnieszka Majkowska, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży, Prudential Polska, a także przewodnicząca Rady Etyki SBE, pokazała, w jaki sposób zagadnienia podejmowane przez Radę mogą pomóc zleceniodawcom wydarzeń na każdym etapie współpracy z branżą eventową. Magdalena Galińska, kierownik ds. zakupów eventowych, zaprezentowała temat najlepszych praktyk i narzędzi przetargowych w komunikacji marketingowej, które są wynikiem Dialogu Branżowego prowadzonego przez środowisko zakupowe, marketingowe i agencyjne. Event Biznes zamknęła rozmowa na temat przyszłości event marketingu, w której wzięli udział Edyta Brykała, prezes zarządu, Noble Concierge, Jacek Caputa, event marketing manager, Grupa Żywiec, dr hab. Jacek Wasilewski, specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca oraz Łukasz Kosuniak, client marketing manager, IT Magination, autor bloga businessmarketer.pl. Panel poprowadziła dyrektor programowa konferencji Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.

Organizator konferencji Event Biznes, czyli Stowarzyszenie Branży Eventowej przyznało członkostwo honorowe osobom szczególnie zasłużonym dla branży eventowej, w tym gornie znaleźli się: Ewelina Sobolewskiej (Krotoski-Cichy), Jacek Caputa (wieloletni praktyk i ekspert event marketingu i sponsoringu, Grupa Żywiec), Łukasz Kosuniak Ekspert Marketingu B2B, autor serii „#ABC Marketingu B2B”, bloger, Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden, Agnieszka Majkowska praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami ludzkimi, Piotr Jaworowicz, kierownik Działu Projektów Eventowych i Mediów Społecznościowych w PKN Orlen, Piotr Burdzy, główny specjalista ds. zakupów, Orange Polska oraz Edyta Brykała, prezes zarządu Noble Concierge (Grupa Getin Noble Bank).
Tegoroczne spotkanie Event Biznes odbyło się w Digital Knowledge Village w Warszawie, 7 listopada. Organizatorzy planują kolejną edycję wydareznia.

08 lis 2017
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.