Poland Convention Bureau podsumowuje targi IBTM World

fot. Poland Convention Bureau
Na zdjęciu: fot. Poland Convention Bureau

Polska Organizacja Turystyczna jak co roku była organizatorem polskiego stoiska narodowego podczas międzynarodowych targów przemysłu spotkań IBTM w Barcelonie. Na powierzchni 69 metrów kwadratowych oferty prezentowało 16 wystawców z Polski.

Na stoisku narodowym podczas targów IBTM swoje oferty zaprezentowali przedstawiciele firm i instytucji: Warsaw Convention Bureau, Bukovina Terma Hotel Spa, Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie, Warsaw private tours, Katowice Convention Bureau, Krakow Convention Bureau, ICE Krakow Congress Centre, Jan-Pol Incoming Tour Operator, Mazurkas Travel, Artur Travel Barłowscy, PTH Supertour DMC, UTC Tour Operator, Furnel Travel International, Ivotrans, Sheraton, Westin and Luxury Collection Hotels in Poland, Destination Poland.
Głównym celem udziału Poland Convention Bureau POT w targach jest odbywanie spotkań skutkujących otrzymaniem zapytań na realizację wydarzeń w Polsce, przedstawienie informacji o możliwości organizacji wydarzeń w naszym kraju a także przybliżenie działalności branży spotkań w Polsce. W trakcie trzech dni targowych reprezentantka Poland Convention Bureau POT odbyła 25 indywidualnych spotkań z hosted buyers z Europy, a także Stanów Zjednoczonych, Kanady, Argentyny, Chin, Indii, Singapuru i Australii. Dodatkowo ponad 50 osób wzięło udział w prezentacjach grupowych, podczas których przybliżane były możliwości Polski jako miejsca spotkań i wydarzeń.
W tym roku Polska promowała się pod nowym hasłem „Poland. Smart move.”, które nawiązuje do funkcjonowania nowoczesnych obiektów, takich jak ICE Kraków, MCK w Katowicach czy LCK w Lublinie, umożliwiających profesjonalną organizację kongresów i wydarzeń. Na targi zostały przygotowane anglojęzyczne wydania magazynów „MICE Poland” oraz „Think MICE”.
– Targi IBTM World od prawie 30 lat są dobrą platformą do nawiązywania kontaktów oraz miejscem, gdzie miasta, regiony czy kraje budują swój wizerunek jako destynacji dla przemysłu spotkań. Polska Organizacja Turystyczna na Ibtm World (znanych wcześniej jako EIBTM) wystawia się od 2003 roku a tegoroczna rekordowa reprezentacja wystawców z Polski to dowód, ze w Barcelonie o tej porze roku trzeba być, bo tu spotyka się świat i tworzą się nowe trendy – podsumowuje Aneta Książek, główny specjalista ds. konferencji w Polskiej Organizacji Turystycznej.
Tegoroczne IBTM zgromadziło 3000 wystawców ze 150 krajów świata, 4000 zaproszonych kupujących (hosted buyers), ok. 5000 zwiedzających (trade visitors), którzy odbyli łącznie 70 tys. spotkań. IBTM World odbyły się w dniach 28 – 30 listopada w Barcelonie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl