KRAKÓW NETWORK - porozmawiajmy o jedzeniu

„Chcemy wraz z zaproszonymi gośćmi opowiedzieć Państwu o tym, jak powinno robić się nowoczesny catering. Potrafimy robić profesjonalnie imprezy, ale czasami nam – instytucjom kultury, przedstawicielom przemysłu spotkań – brakuje cateringu, z którego bylibyśmy równie zadowoleni. Dlatego pomyśleliśmy, że możemy się dzisiaj zainspirować” – mówiła Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego – operatora ICE Kraków – która, tak zainaugurowała ostanie spotkanie Kraków Network - inicjatywy, której celem jest tworzenie silnej grupy biznesowej z różnych sektorów branży kongresowej.
ARTYKUŁ PROMOCYJNY

 

...bo catering na kongresach to coś więcej niż tylko jedzenie!
Celem spotkania było zaprezentowanie wiodących trendów w gastronomii i cateringu w Polsce oraz na świecie, a także dyskusja o konieczności włączenia działań związanych z żywnością we wspieranie atrakcyjności marki Kraków. Słuchacze mogli przekonać się o tym, jak ważna jest jakość produktów oraz, że w gastronomii, oprócz ceny, liczy się pomysł i współpraca na wielu płaszczyznach.

„Zostałem postawiony przed zadaniem, jak dobrać rozmówców, którzy powiedzą coś ciekawego na temat cateringu i gastronomii. Mam za sobą 20 lat pracy w krakowskiej gastronomii i stosunkowo łatwo było mi wytypować te osoby, które w ciekawy sposób opowiedzą o tym, co jest współcześnie istotne” – wprowadził słuchaczy w tematykę spotkania Bartek Kieżun.

Zaproszeni goście:

Agnieszka Kozak – dziennikarka, która prowadziła programy kulinarne w TVP. Pracowała dla magazynów takich jak Twój Styl, Esquire, Przekrój, Kuchnia, Usta, Smak. Aktualnie publikuje w Wysokich Obcasach i Wysokich Obcasach Extra, prowadzi też programy dla Wyborcza.pl.

Monika Bielka-Vescovi – prezes Stowarzyszenia Kobiety i Wino, dyrektorka Szkoły Sommelierów, a także wykładowczyni na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w Collegium Civitas w Warszawie i Podkarpackiej Akademii Wina w Jaśle, jurorka wielu międzynarodowych konkursów winiarskich, współpracująca z pismami branżowymi i lifestylowymi.

Filip Bartelak – kupiec kawy, autor marek wiodących palarni kawy w Polsce i za granicą, konsultant producentów i palarni kaw. Sędzia międzynarodowych konkursów dla baristów i Mistrzostw Świata Baristów.

Sabina Francuz – właścicielka firmy cateringowej Głodne Kawałki, w której w pomysłowy sposób serwuje świeże jedzenie, opracowuje receptury w oparciu o sezonowość kuchni, proponuje dania inspirowane kuchniami świata, sięgając jednocześnie do korzeni kuchni polskiej.

Wszyscy rozmówcy Agnieszki Kozak pytani o to, czym charakteryzuje się region Małopolski pod względem kulinarnym i w jaki sposób lokalne marki mogą wpływać na wizerunek Krakowa, podczas spotkań biznesowych, zgodnie stwierdzali, że istnieje w Krakowie i Małopolsce wiele produktów znanych, rozpoznawalnych lub właśnie przywracanych do świadomości. „W Krakowie kumuluje się cała polska kultura – również kulinarna”. Goście podkreślali, że współcześnie to, co ważne w marketingu promocji produktu, to storytelling, czyli opowieści, które kryją się za konkretnym produktem i angażują emocjonalnie potencjalnych konsumentów. Odpowiadając na pytanie o elementy mogące budować kulinarną markę Krakowa, uczestnicy dyskusji wyliczali przede wszystkim: dobrej jakości wino, mięso i podroby, pyszne pieczywo, wpływ kuchni żydowskiej, a także coraz większa liczbę producentów zdrowej i ekologicznej żywności.

Podczas dyskusji o idealnym cateringu biznesowym pod marką Kraków, rozmówcy na wymarzonej liście umieszczali takie produkty regionalne, jak: obwarzanek, śliwka, kiełbasa lisiecka, oscypek, pstrąg ojcowski czy kapusta charsznicka. Podkreślali również, że warto korzystać z usług lokalnych producentów przy kupnie produktów. „Jeśli, kupując produkt, kupujemy wraz z nim te setki lat tradycji, tę niezmienioną recepturę, tę dbałość i dumę, to jest to coś wspaniałego” – podsumowała dyskusję Agnieszka Kozak.

Zabaczcie pyszną relację ze spotkania
Dowiedz się więcej o wydarzeniach w ICE Kraków.

Centrum Kongresowe ICE Kraków – International Conferences & Entertainment

Najwyższej klasy parametry akustyczne Sali Audytoryjnej, gotowej przyjąć 2.000 osób. Świetnie wyposażona Sala Teatralna. Wspaniała Sala Kameralna. Zespół Sal Konferencyjnych. Trzypoziomowe przeszklone foyer z widokiem na Wawel. Wyśmienita lokalizacja w samym sercu Krakowa. To tylko niektóre atuty prestiżowego centrum kongresowego i kulturalnego. Kraków zyskał obiekt wyrosły według koncepcji zakrojonej na miarę wyzwań XXI wieku.
>icekrakow.pl || #icekrakow

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl