Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Branża

KRAKÓW NETWORK - porozmawiajmy o jedzeniu

„Chcemy wraz z zaproszonymi gośćmi opowiedzieć Państwu o tym, jak powinno robić się nowoczesny catering. Potrafimy robić profesjonalnie imprezy, ale czasami nam – instytucjom kultury, przedstawicielom przemysłu spotkań – brakuje cateringu, z którego bylibyśmy równie zadowoleni. Dlatego pomyśleliśmy, że możemy się dzisiaj zainspirować” – mówiła Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego – operatora ICE Kraków – która, tak zainaugurowała ostanie spotkanie Kraków Network - inicjatywy, której celem jest tworzenie silnej grupy biznesowej z różnych sektorów branży kongresowej.
ARTYKUŁ PROMOCYJNY

 

...bo catering na kongresach to coś więcej niż tylko jedzenie!
Celem spotkania było zaprezentowanie wiodących trendów w gastronomii i cateringu w Polsce oraz na świecie, a także dyskusja o konieczności włączenia działań związanych z żywnością we wspieranie atrakcyjności marki Kraków. Słuchacze mogli przekonać się o tym, jak ważna jest jakość produktów oraz, że w gastronomii, oprócz ceny, liczy się pomysł i współpraca na wielu płaszczyznach.

„Zostałem postawiony przed zadaniem, jak dobrać rozmówców, którzy powiedzą coś ciekawego na temat cateringu i gastronomii. Mam za sobą 20 lat pracy w krakowskiej gastronomii i stosunkowo łatwo było mi wytypować te osoby, które w ciekawy sposób opowiedzą o tym, co jest współcześnie istotne” – wprowadził słuchaczy w tematykę spotkania Bartek Kieżun.

Zaproszeni goście:

Agnieszka Kozak – dziennikarka, która prowadziła programy kulinarne w TVP. Pracowała dla magazynów takich jak Twój Styl, Esquire, Przekrój, Kuchnia, Usta, Smak. Aktualnie publikuje w Wysokich Obcasach i Wysokich Obcasach Extra, prowadzi też programy dla Wyborcza.pl.

Monika Bielka-Vescovi – prezes Stowarzyszenia Kobiety i Wino, dyrektorka Szkoły Sommelierów, a także wykładowczyni na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w Collegium Civitas w Warszawie i Podkarpackiej Akademii Wina w Jaśle, jurorka wielu międzynarodowych konkursów winiarskich, współpracująca z pismami branżowymi i lifestylowymi.

Filip Bartelak – kupiec kawy, autor marek wiodących palarni kawy w Polsce i za granicą, konsultant producentów i palarni kaw. Sędzia międzynarodowych konkursów dla baristów i Mistrzostw Świata Baristów.

Sabina Francuz – właścicielka firmy cateringowej Głodne Kawałki, w której w pomysłowy sposób serwuje świeże jedzenie, opracowuje receptury w oparciu o sezonowość kuchni, proponuje dania inspirowane kuchniami świata, sięgając jednocześnie do korzeni kuchni polskiej.

Wszyscy rozmówcy Agnieszki Kozak pytani o to, czym charakteryzuje się region Małopolski pod względem kulinarnym i w jaki sposób lokalne marki mogą wpływać na wizerunek Krakowa, podczas spotkań biznesowych, zgodnie stwierdzali, że istnieje w Krakowie i Małopolsce wiele produktów znanych, rozpoznawalnych lub właśnie przywracanych do świadomości. „W Krakowie kumuluje się cała polska kultura – również kulinarna”. Goście podkreślali, że współcześnie to, co ważne w marketingu promocji produktu, to storytelling, czyli opowieści, które kryją się za konkretnym produktem i angażują emocjonalnie potencjalnych konsumentów. Odpowiadając na pytanie o elementy mogące budować kulinarną markę Krakowa, uczestnicy dyskusji wyliczali przede wszystkim: dobrej jakości wino, mięso i podroby, pyszne pieczywo, wpływ kuchni żydowskiej, a także coraz większa liczbę producentów zdrowej i ekologicznej żywności.

Podczas dyskusji o idealnym cateringu biznesowym pod marką Kraków, rozmówcy na wymarzonej liście umieszczali takie produkty regionalne, jak: obwarzanek, śliwka, kiełbasa lisiecka, oscypek, pstrąg ojcowski czy kapusta charsznicka. Podkreślali również, że warto korzystać z usług lokalnych producentów przy kupnie produktów. „Jeśli, kupując produkt, kupujemy wraz z nim te setki lat tradycji, tę niezmienioną recepturę, tę dbałość i dumę, to jest to coś wspaniałego” – podsumowała dyskusję Agnieszka Kozak.

Zabaczcie pyszną relację ze spotkania
Dowiedz się więcej o wydarzeniach w ICE Kraków.

Centrum Kongresowe ICE Kraków – International Conferences & Entertainment

Najwyższej klasy parametry akustyczne Sali Audytoryjnej, gotowej przyjąć 2.000 osób. Świetnie wyposażona Sala Teatralna. Wspaniała Sala Kameralna. Zespół Sal Konferencyjnych. Trzypoziomowe przeszklone foyer z widokiem na Wawel. Wyśmienita lokalizacja w samym sercu Krakowa. To tylko niektóre atuty prestiżowego centrum kongresowego i kulturalnego. Kraków zyskał obiekt wyrosły według koncepcji zakrojonej na miarę wyzwań XXI wieku.
>icekrakow.pl || #icekrakow

 

08 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.