Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Branża

*Bespoke wydała przewodnik „*Do it like the locals”

Agencja *Bespoke stworzyła podróżniczy przewodnik dla swoich klientów i organizatorów incentive. 72-godzinna podróż po nieznanych miejscach popularnych stolic, czyli klasyczny city break od piątku do niedzieli, ale – jak zaznaczają autorzy – bardzo lokalnie, subiektywnie i z pominięciem oczywistych atrakcji.
 

– Realizując wyjazdy dla największych firm nauczyliśmy się, że przy świetnym programie jeden element jest nie do zastąpienia. To wsparcie lokalnych pasjonatów, którzy wyznaczają trendy. To oni zawsze będą lepiej wiedzieć, gdzie się chodzi i wypada bywać. Co jest sekretem ich dzielnicy? Jakie jest hasło do klubu w industrialnym garażu? Lokalność i wiedza lokalnych – to klucz do naprawdę unikalnego incentive. I w tym stylu powstał nasz przewodnik – mówi Łukasz Nitwiński, incentive director w *Bespoke.
Wydawnictwo jest limitowane. Publicznie dostępne tylko w Bibliotece Narodowej. Jego celem jest podkreślenie wartości lokalnych. Jak zaznaczają autorzy, dzięki zawartym w nim mapom i inspiracjom każdy może przeżyć niezwykły czas w odkrywanym mieście bez kosztownego i dezaktualizującego się efektu wow.
– Gdy odwiedza cię grupa zagranicznych przyjaciół, to w piątkową noc raczej nie wybierzesz się na Wawel lub do Pałacu w Wilanowie. Zbierzesz ich w miejsca, które kochasz, które nadają rytm twojemu miastu. Tak realizujemy nasze wyjazdy i taką wiedzą podzieliliśmy się w „*Do it like the locals” – dodaje Weronika Mroczek, account executive, współodpowiedzialna za merytoryczną treść przewodnika.
– „*Do it like the locals” to przewodnik, który stworzyliśmy z naszymi zagranicznymi przyjaciółmi w oparciu o agencyjne know how. Powstał dla naszych klientów, ale przyda się każdemu, kto lubi w trakcie podróży zejść z utartej ścieżki. Reakcje pierwszych czytelników (i podróżników!) przekonały nas, by nadchodzącym roku wydać kolejną edycję – podsumowuje Konrad Wielgórski, CEO *Bespoke.

09 sty 2018
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.