Stereomatic wprowadza markę dla wędkarzy

Agencji eventowa Stereomatic uruchamia autorki koncept wędkarski Red Pike. Praca nad nowym pomysłem agencji trwała dwa lata. Jego częścią będą wydarzenia organizowane dla wędkarzy.

– Red Pike to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, który oczekuje nowoczesnego rozwiązania e-commerce w zakresie sprzedaży sprzętu wędkarskiego – mówi Damian Haftkiewicz, pomysłodawca marki i współwłaściciel agencji Stereomatic. – Wędkarstwo to dziedzina sportu, która w Polsce jest uprawiana przez blisko 2 miliony osób. Jednak do tej pory nowoczesne narzędzia i rozwiązania w zakresie obsługi klienta i budowania relacji z wędkarzami nie były wykorzystywane. Chcemy to zmienić. Red Pike będzie marką skierowaną do wędkarzy aktywnych, żądnych przygód i emocji, które mamy zamiar im dostarczać m.in. przez cykl eventów „Red Pike Fishing Adventures”, który startuje już w maju. Finałem akcji będzie wędkarski wyjazd do Amsterdamu, który zaplanowaliśmy na przełom września i października br. i wyjaśnia Damian Haftkiewicz.

Marka Red Pike to sklep internetowy, którego start jest zaplanowany na 16 marca, oraz  szereg działań budujących relację z konsumentami. – Do współpracy zaangażowaliśmy Tomka „Ace” Lewandowskiego, twórcę najpopularniejszego w Polsce vloga spinningowego „Fishing With Ace”, którego subskrybuje ponad 30 tys. osób. Tomek został twarzą marki. Na 2018 rok przewidzieliśmy szereg działań z jego udziałem. Nie tylko na kanale „FWA”, ale również w offline – dodaje Damian Haftkiewicz.
Drugim kanałem komunikacji Red Pike stanie się „Strefa Spinningowa”, forum wędkarskie na Facebooku, które posiada zasięg ponad 30 000 osób. Stereomatic planuje również stworzenie sieci tzw. ambasadorów marki i współpracę z innymi influencerami.
Działania sprzedażowe Red Pike mają być skupione na dostarczaniu konsumentom najwyższej jakości artykułów wędkarskich renomowanych marek. Strategia marki przewiduje również sprzedaż produktów pod marką własną. – Uczestnicy „Red Pike Fishing Adventures” będą mogli m.in. napić się piwa Red Pike, które tworzymy z jednym z wrocławskich browarów. W sprzedaży pojawi się seria ubrań tworzoną we współpracy z Fishing With Ace i Strefą Spinningową. Nie będziemy zdradzać wszystkich naszych planów, natomiast nasza szczegółowa strategia rozwoju jest zaplanowana na najbliższe trzy lata. Sukcesywnie będziemy wprowadzać nowe rozwiązania i produkty. Najbliższy rok to premiera marki, sprzedaż, a przede wszystkim budowanie relacji z wędkarzami  – dodaje Haftkiewicz.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl