El Padre: 2017 z największymi obrotami w historii spółki
                    Agencja El Padre zamknęła miniony rok z najlepszym wynikiem w   historii spółki. Przychody firmy wyniosły ponad 19 mln 200 tys.  złotych  (rok 2016 spółka zakończyła z obrotami w wysokości 17,5 mln  złotych).  Wzrost obrotów agencji to efekt rozszerzenia współpracy z   dotychczasowymi klientami, a także pozyskania nowych. W 2017 roku   agencja zrealizowała dla 44 klientów łącznie 205 projektów   marketingowych o różnorakim charakterze.
 
Agencja prowadziła w minionym roku projekty eventowe (były to zarówno   małe wydarzenia, jak również eventy dla kilkudziesięciotysięcznych grup   odbiorców), które stanowią podstawowy obszar biznesu. Spółka świadczyła   również usługi z zakresu projektowania graficznego, PR, ambientu,   brandingu czy interactive, poszerzając portfolio swoich usług.          
– W 2017 roku spółka zanotowała największe przychody w swojej historii.   Cieszymy się, że nadal jesteśmy w stanie z powodzeniem realizować   zarówno małe niskobudżetowe projekty, jak również multikanałowe kampanie   event marketingowe. Dzięki temu klienci widzą w nas prawdziwego   partnera biznesowego. Przez wiele lat udało nam się zbudować świetny   zespół ludzi, którzy są zaangażowani w prace agencji i realizowane   projekty. To dzięki nim motto firmy „dbamy o każdy projekt jak o własne   dziecko” nie jest tylko sloganem. Dziękujemy pracownikom za wytężoną   pracę, dziękujemy klientom, że nam zaufali, zrobimy wszystko, żeby tego   zaufania nie zawieść w kolejnych latach – powiedział Sebastian  Oprządek,  prezes zarządu agencji El Padre, odpowiedzialny za obsługę  klienta.
– W minionym roku obroniliśmy wszystkie umowy ramowe z klientami, z   którymi pracujemy już od kilku lat. W portfolio pojawili się również   nowi klienci - im również będziemy oferować usługi na wysokim poziomie.   Chcemy rozwijać się organicznie, jeżeli więc pojawią się nowi klienci   chętni do współpracy z nami, to serdecznie zapraszamy - El Padre otoczy   ich ojcowską opieką – powiedział Wojciech Cłapiński, Wiceprezes Zarządu   El Padre, odpowiedzialny za nowy biznes. 
– Sukcesy 2017 roku przyniosły awanse pracowników. W strukturze   wyodrębniliśmy nowe stanowisko event directora, które objął Jakub   Ćwikliński, dotychczasowy senior event manager. Na stanowisko senior   event manager awansowała zaś Agnieszka Pacewicz – powiedział Piotr   Karasiński, wiceprezes zarządu El Padre, odpowiedzialny za produkcję. 
– Cały czas pracujemy nad tym, żeby oferowane usługi były kreatywne i   innowacyjne. Potwierdzeniem tego faktu było zdobycie w zeszłym roku   statuetki MP Power w kategorii CSR w Branży Eventowej za kampanię „Daj   się oświecić” dla PGE Obrót. Kampania ta wcześniej otrzymała również   Brąz w kategorii Event Społeczny w konkursie Złote Spinacze. W bieżącym   roku planujemy rozbudowę działu kreacji, aby cały czas dostarczać   ciekawe koncepcje i projekty dla klientów – powiedział Michał Maciątek,   dyrektor operacyjny El Padre, odpowiedzialny za dział kreacji.
Agencja El Padre angażuje się w wiele inicjatyw branżowych, aktywnie je   wspierając. Wojciech Cłapiński jest członkiem kapituły konkursu MP  Power  Awards, Michał Maciątek jest od pięciu lat jurorem w konkursie MP  Power  Awards – Kreatywny Roku Branży Eventowej, zaś Sebastian Oprządek  jest  członkiem Rady Programowej konferencji Event Biznes i intensywnie   pracuje w działającym przy SAR Klubie Agencji Eventowych, gdzie od   lutego 2017 roku pełni funkcję prezesa zarządu.