El Padre: 2017 z największymi obrotami w historii spółki

Zarząd agencji El Padre
Na zdjęciu: Zarząd agencji El Padre

Agencja El Padre zamknęła miniony rok z najlepszym wynikiem w historii spółki. Przychody firmy wyniosły ponad 19 mln 200 tys. złotych (rok 2016 spółka zakończyła z obrotami w wysokości 17,5 mln złotych). Wzrost obrotów agencji to efekt rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami, a także pozyskania nowych. W 2017 roku agencja zrealizowała dla 44 klientów łącznie 205 projektów marketingowych o różnorakim charakterze.
 
Agencja prowadziła w minionym roku projekty eventowe (były to zarówno małe wydarzenia, jak również eventy dla kilkudziesięciotysięcznych grup odbiorców), które stanowią podstawowy obszar biznesu. Spółka świadczyła również usługi z zakresu projektowania graficznego, PR, ambientu, brandingu czy interactive, poszerzając portfolio swoich usług.         

– W 2017 roku spółka zanotowała największe przychody w swojej historii. Cieszymy się, że nadal jesteśmy w stanie z powodzeniem realizować zarówno małe niskobudżetowe projekty, jak również multikanałowe kampanie event marketingowe. Dzięki temu klienci widzą w nas prawdziwego partnera biznesowego. Przez wiele lat udało nam się zbudować świetny zespół ludzi, którzy są zaangażowani w prace agencji i realizowane projekty. To dzięki nim motto firmy „dbamy o każdy projekt jak o własne dziecko” nie jest tylko sloganem. Dziękujemy pracownikom za wytężoną pracę, dziękujemy klientom, że nam zaufali, zrobimy wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść w kolejnych latach – powiedział Sebastian Oprządek, prezes zarządu agencji El Padre, odpowiedzialny za obsługę klienta.

– W minionym roku obroniliśmy wszystkie umowy ramowe z klientami, z którymi pracujemy już od kilku lat. W portfolio pojawili się również nowi klienci - im również będziemy oferować usługi na wysokim poziomie. Chcemy rozwijać się organicznie, jeżeli więc pojawią się nowi klienci chętni do współpracy z nami, to serdecznie zapraszamy - El Padre otoczy ich ojcowską opieką – powiedział Wojciech Cłapiński, Wiceprezes Zarządu El Padre, odpowiedzialny za nowy biznes.

– Sukcesy 2017 roku przyniosły awanse pracowników. W strukturze wyodrębniliśmy nowe stanowisko event directora, które objął Jakub Ćwikliński, dotychczasowy senior event manager. Na stanowisko senior event manager awansowała zaś Agnieszka Pacewicz – powiedział Piotr Karasiński, wiceprezes zarządu El Padre, odpowiedzialny za produkcję.

– Cały czas pracujemy nad tym, żeby oferowane usługi były kreatywne i innowacyjne. Potwierdzeniem tego faktu było zdobycie w zeszłym roku statuetki MP Power w kategorii CSR w Branży Eventowej za kampanię „Daj się oświecić” dla PGE Obrót. Kampania ta wcześniej otrzymała również Brąz w kategorii Event Społeczny w konkursie Złote Spinacze. W bieżącym roku planujemy rozbudowę działu kreacji, aby cały czas dostarczać ciekawe koncepcje i projekty dla klientów – powiedział Michał Maciątek, dyrektor operacyjny El Padre, odpowiedzialny za dział kreacji.

Agencja El Padre angażuje się w wiele inicjatyw branżowych, aktywnie je wspierając. Wojciech Cłapiński jest członkiem kapituły konkursu MP Power Awards, Michał Maciątek jest od pięciu lat jurorem w konkursie MP Power Awards – Kreatywny Roku Branży Eventowej, zaś Sebastian Oprządek jest członkiem Rady Programowej konferencji Event Biznes i intensywnie pracuje w działającym przy SAR Klubie Agencji Eventowych, gdzie od lutego 2017 roku pełni funkcję prezesa zarządu.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl