Kongres Zaufania z udziałem Mea Group

Agencja Mea Group była partnerem wspierającym pierwszego w Polsce Kongresu Zaufania, który odbył w Warszawie. Inicjatorem oraz pomysłodawcą spotkania jest Sebastian Kotow, CEO Institute of Behavioral Design.


Agencja Mea Group wsparła organizatorów Kongresu Zaufania m.in. w kwestiach technicznych-multimedialnych oraz w obszarze relacji z mediami. Prezes Mea Group, Marta Dunin
-Michałowska wzięła udział w panelu dyskusyjnym „Czy zaufanie w biznesie się opłaca?” 
W ramach Kongresu wynikami badań oraz spostrzeżeniami o psychologii i ekonomii zarządzania zaufaniem w biznesie dzielili się naukowcy i praktycy, tacy jak Gordon Headley, Nikolay Kirov, Magdalena Zwolińska, Tomasz Czudowski, prof. Rafał Ohme, Karol Kundzicz, prof. Piotr Zielonka i Sebastian Kotow. – Wyniki badań pokazują, że niestety jako społeczeństwo jesteśmy bardzo nieufni. Zaufaniem darzymy bliskich, rodzinę, a bardzo ostrożni jesteśmy, jeśli chodzi o inne osoby, instytucje, urzędy, a także partnerów biznesowych. A zaufanie przekłada się na lepsze relacje, także biznesowe i ogólny rozwój gospodarczy. Zaufanie procentuje, dlatego warto głośno mówić o tym, ile tracimy jako społeczeństwo, będąc tak nieufni – mówi Marta Dunin-Michałowska.

Pierwszy dzień wydarzenia obejmował studium przypadków, odpowiedzi – w oparciu o wyniki badań - na pytania „Komu ufają Polacy?” i jak wygląda zaufanie w czasach czwartej rewolucji przemysłowej. Drugi dzień miał formę warsztatów, podczas których uczestnicy Kongresu przekonali się m.in., jak wzmacniać wiarygodność osobistą, zwiększać wpływ i skuteczność w relacjach, efektywnie zarządzać zespołem, osiągać szybsze tempo wzrostu wyników oraz stymulować innowacyjność i kreatywność.
– Jestem dumny, że za sprawą Institute of Behavioral Design jako pierwsi w Polsce omawiamy rolę zaufania tak w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Zaproszeni przeze mnie goście: wybitni prelegenci, osoby z bogatym doświadczeniem zawodowym przedstawili rozwiązania, dzięki którym uczestnicy otrzymali wiedzę i praktyczne narzędzia pomocne w odpowiedzi na pytanie, kiedy warto, a kiedy nie warto ufać – mówi Sebastian Kotow. – Temat konferencji: zaufanie – zobowiązuje. Do współpracy i partnerstwa przy tym pionierskim przedsięwzięciu zaprosiliśmy tylko godnych zaufania partnerów – osoby i firmy, takie jak Mea Group – podsumowuje
Kongres odbył się w dniach19-20 kwietnia br., Airport Hotel Okęcie w Warszawie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl