Kongres Zaufania z udziałem Mea Group
Agencja Mea Group była partnerem wspierającym pierwszego w Polsce Kongresu Zaufania, który odbył w Warszawie. Inicjatorem oraz pomysłodawcą spotkania jest Sebastian Kotow, CEO Institute of Behavioral Design.
Agencja Mea Group wsparła organizatorów Kongresu Zaufania m.in. w kwestiach technicznych-multimedialnych oraz w obszarze relacji z mediami. Prezes Mea Group, Marta Dunin
-Michałowska wzięła udział w panelu dyskusyjnym „Czy zaufanie w biznesie się opłaca?”
W ramach Kongresu wynikami badań oraz spostrzeżeniami o psychologii i ekonomii zarządzania zaufaniem w biznesie dzielili się naukowcy i praktycy, tacy jak Gordon Headley, Nikolay Kirov, Magdalena Zwolińska, Tomasz Czudowski, prof. Rafał Ohme, Karol Kundzicz, prof. Piotr Zielonka i Sebastian Kotow. – Wyniki badań pokazują, że niestety jako społeczeństwo jesteśmy bardzo nieufni. Zaufaniem darzymy bliskich, rodzinę, a bardzo ostrożni jesteśmy, jeśli chodzi o inne osoby, instytucje, urzędy, a także partnerów biznesowych. A zaufanie przekłada się na lepsze relacje, także biznesowe i ogólny rozwój gospodarczy. Zaufanie procentuje, dlatego warto głośno mówić o tym, ile tracimy jako społeczeństwo, będąc tak nieufni – mówi Marta Dunin-Michałowska.
Pierwszy dzień wydarzenia obejmował studium przypadków, odpowiedzi – w oparciu o wyniki badań - na pytania „Komu ufają Polacy?” i jak wygląda zaufanie w czasach czwartej rewolucji przemysłowej. Drugi dzień miał formę warsztatów, podczas których uczestnicy Kongresu przekonali się m.in., jak wzmacniać wiarygodność osobistą, zwiększać wpływ i skuteczność w relacjach, efektywnie zarządzać zespołem, osiągać szybsze tempo wzrostu wyników oraz stymulować innowacyjność i kreatywność.
– Jestem dumny, że za sprawą Institute of Behavioral Design jako pierwsi w Polsce omawiamy rolę zaufania tak w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Zaproszeni przeze mnie goście: wybitni prelegenci, osoby z bogatym doświadczeniem zawodowym przedstawili rozwiązania, dzięki którym uczestnicy otrzymali wiedzę i praktyczne narzędzia pomocne w odpowiedzi na pytanie, kiedy warto, a kiedy nie warto ufać – mówi Sebastian Kotow. – Temat konferencji: zaufanie – zobowiązuje. Do współpracy i partnerstwa przy tym pionierskim przedsięwzięciu zaprosiliśmy tylko godnych zaufania partnerów – osoby i firmy, takie jak Mea Group – podsumowuje
Kongres odbył się w dniach19-20 kwietnia br., Airport Hotel Okęcie w Warszawie.