Kolejni absolwenci Studium Event Management

Zakończyła się szósta edycja Studium Event Management, w ramach której wiedzę z zakresu profesji event menagera zdobyło trzydzieścioro uczestników. Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim, prowadzone jest przez Stowarzyszenie Branży Eventowej i Fundację na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

W roku akademickim 2017/2018 zajęcia koncentrowały się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadziła kadra naukowa Wydziału Zarządzania UW oraz praktycy – przedstawiciele branży eventowej. – Rosnące z roku na rok zainteresowanie Studium utwierdza nas w przekonaniu, że coraz więcej osób – zarówno z agencji, jak i ze strony klientów – chce wiedzieć jak najwięcej o zarządzaniu projektami eventowymi, profesjonalnym działaniu w branży MICE – mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, prezes Mea Group, odpowiadająca za obszar edukacji w zarządzie Stowarzyszenia Branży Eventowej. – Stale aktualizujemy program Studium, wsłuchujemy się w opinie uczestników i dzięki temu możemy razem z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego tworzyć jedną z najbardziej cenionych inicjatyw edukacyjnych – dodaje dr Robert Pietrusiński, prezes Fundacji na Rzecz Wydziału Zarządzania na UW.


Program studium obejmował 168 godzin m.in. takie bloki tematyczne jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie Internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, efekt wow, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych.
Sporą część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji. Co roku program studium jest aktualizowany, zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk jest kładziony na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii przy organizowaniu wydarzeń.
Studenci w trakcie studium mają możliwość uczestnictwa w eventach organizowanych przez członków stowarzyszenia oraz wykładowców studium i zobaczenia „od kuchni”, jak wygląda praca przy produkcji eventu. Odwiedzają również lokalizacje eventowe i siedziby firm z branży eventowej.
VII Edycja Studium Event Management rozpocznie się w listopadzie 2018 r.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl