Exprofesso z kolejną nagrodą za Beat the Box
Agencja Exprofesso została nagrodzona za sprzedaż Beat the Box przez międzynarodową sieć teambuildingową Catalyst Global. Nagroda została przyznana w kategorii Catalyst Global Conference Partner Awards – Largest Single Event Revenue Winner.
Nagrodę odebrała dyrektor zarządzająca Exprofesso, Monika Dymacz-Kaczmarczyk podczas tegorocznej międzynarodowej konferencji zorganizowanej w Południowej Afryce. To już kolejna nagroda dla tego produktu.
– Najpierw MP Power Awards 2018 za najlepszy produkt eventowy 2017 roku, a teraz kolejne cenne wyróżnienie dla tego produktu. Cieszę się, że zostaliśmy wyróżnieni po raz pierwszy na arenie światowej Catalyst. Beat the Box to gra ciesząca się ogromnym uznaniem wśród naszych klientów i coraz większe grupy biorą udział w tej fascynującej rozgrywce. To właśnie ten fakt przełożył się na nagrodę w tej kategorii. Dziękujemy zarówno naszym partnerom z sieci Catalyst Global, jak i naszym klientom bez których nie było by tej statuetki – relacjonuje Monika Dymacz-Kaczmarczyk.
Tegoroczna konferencja w Południowej Afryce zbiegła się z wyjątkowym jubileuszem marki Catalyst Global, która świętuje 30-lecie istnienia.
Firma Exprofesso dołączyła do Catalyst Global dwa lata temu i jest w Polsce jedynym przedstawicielem tej międzynarodowej marki, która firmuje wystandaryzowane programy teambuildingowe, dostarczane przez sieć partnerów na całym świecie. Ich wyróżnikiem są inteligentnie zaprojektowane gry i angażujące mechanizmy wspierające pracę zespołową.
– Mówimy o ewolucji sieci, o zmianach na rynku, o przywództwie, o wyzwaniach, jakie przed nami stoją. Testujemy nowe produkty, pokazujemy ulepszenia w dotychczasowych, wymieniamy się pomysłami na produkty i usługi, które nie tylko będą podążać za zmianami i oczekiwaniami klientów, ale będą je wyprzedzać. Będą uświadamiać im te potrzeby a nawet je kreować. Ogromna dawka inspiracji, wiedzy i bezcennego networkingu, który potęguje siłę Catalyst Global – dodaje dyrektor zarządzająca firmy Exprofesso.