Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stodoła Czereśniowy Sad

Grażyna (mazowieckie)

L’avanti Restaurant & Cocktail Bar

Warszawa (mazowieckie)

Hotel Lavender Kraków

Kraków (małopolskie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Pałac w Zaborówku

Zaborówek (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Winnica Dwórzno - degustacje

Dwórzno (mazowieckie)
A A
Branża

Mea Group wyróżniona w German Design Award 2019

Magda Kozicka - dyrektor produkcji i Andrzej...
Projekt modowo-lifestylowy Flesz Fashion Night Autumn Glow – zaprojektowany i zrealizowany według konceptu kreatywnego Mea Group – zdobył wyróżnienie w konkursie German Design Award 2019 w kategorii Event Excellent Communications Design.
 
Mea Group jest pierwszą agencją eventową z Polski, która uzyskała to wyróżnienie.
Jury konkursu podkreśliło, że FFN to „genialnie wystawiony jesienny pokaz. Kule, które mogą zmieniać kolory to piękna designerska idea”.
 
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 8 lutego 2019 r. podczas inauguracji Ambiente Trade Show we Frankfurcie. 
Do kreacji Flesz Fashion Night Autumn Glow - który miał charakter jesiennego spaceru - wykorzystano między innymi zaprojektowane specjalnie na ten wieczór, tworzone w czasie rzeczywistym układy kinetyczne brył (zmieniających położenie i barwy kul), muzykę i scenografię. Dzięki nim gości eventu otaczał klimat jesieni.
 
Mea Group wybrała środki, pozwalające na pokazanie w unikalny sposób kolekcji każdego projektanta mody, a równocześnie zachowanie spójności pokazu. Prezentowane kreacje wpisywały się w kolejne odsłony jesieni.
 
– Zrealizowane według koncepcji kreatywnej Mea Group wydarzenie Flesz Fashion Night Autumn Glow zdobywa uznanie kolejnego międzynarodowego gremium ekspertów. Jury German Design Award, podobnie jak wcześniej jury Eventex 2018, doceniło spójny, a równocześnie wysoce angażujący uczestników koncept kreatywny eventu – mówi Marta Chmielewska, prezes Mea Group.
 
– Podczas FFN 2017 udało nam się osiągnąć wyjątkowy efekt. Przestrzeń oddziaływała na gości przed wydarzeniem, w trakcie, jak i po zakończeniu pokazu. W industrialnej hali fabrycznej stworzyliśmy eklektyczną przestrzeń, w której modernistyczne stropy połączyliśmy z czernią klasycznego teatru. Dodatkowo sięgnęliśmy po nowoczesne multimedia i światło, system kinetycznych kul oraz ekran diodowy. Całość w połączeniu z czarnym wybiegiem sprawiała, że goście (ponad 800 osób) ściszali głos wchodząc na salę, zachowując się jak w sali teatralnej przed przedstawieniem. Efekt wzmacniał fortepian stojący na środku wybiegu, użyty w pierwszej części pokazu – mówi Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Mea Group. – W trakcie pokazu, w którym instalacja kinetyczna zgrana była z choreografią modelek oraz kolorystyką poszczególnych kolekcji, większość gości filmowała go niczym koncert headlinera na festiwalu muzycznym. Po pokazie publiczność weszła w interakcje z instalacją kinetyczną i rozprzestrzeniła ją w sieci poprzez setki udostępnionych zdjęć oraz relacji. O wyjątkowości projektu zadecydowała przestrzeń oraz nadanie jej wielu nowych znaczeń, kolorów i kształtów – dodaje J. Nykowski.
 
– German Design Award postanowił wyróżnić nasze wydarzenie nie tylko za niepowtarzalną oprawę wizualną, scenograficzną i muzyczną, ale też kreowanie nowych trendów w prezentacji projektów modowo-lifestylowych. Miło nam, że razem z Edipresse Polska - organizatorem Flesz Fashion Night - możemy zaskakiwać branże modową i eventową – mówi Magda Kozicka, dyrektor produkcji Mea Group.
 
German Design Award identyfikuje oraz prezentuje unikalne kierunki w szeroko rozumianym designie, a w edycji 2019 nagrodziło między innymi działające na zmysły rozwiązania, zastosowane podczas Flesz Fashion Night Autumn Glow.
 
Międzynarodowe, kilkudziesięciosobowe jury, podczas 2-dniowych obrad, oceniło blisko 5 tysięcy projektów: 44 procent w kategorii „Excellent Product Design”, a 56 procent w kategorii „Excellent Communications Design”. Nieco ponad połowa zgłoszeń była spoza Niemiec. O miano najlepszych w Europie projekty walczyły w 22 kategoriach: Architecture, Conceptional Architecture, Intertior Architecture, Retail Architecture, Event, Fair and Exhibition, Urban space and Infrastructure, Audiovisual, Interactive User Experience, Online publications, Web, Apps, Integrated campaigns and avertising, Packaging, Corporate Identity, Brand identity, Books and calendars, Editorial, Official documents, Signage and wayfinding, Posters, cards and photography oraz Typography.
 
Konkurs German Design Award został powołany do życia przez członków German Design Council – ekspertów od designu i komunikacji. German Design Council powstała w 1953 roku decyzją Bundestagu, aby wspierać przemysł we wszelkich aktywnościach na rzecz podnoszenia wartości produktów/marek poprzez design. Obecnie German Design Council jest jednym z najbardziej cenionych globalnie centrów kompetencji dla komunikacji i zarządzania marką poprzez design. Do konkursu trafiają kreujące trendy, innowacyjne i niepowtarzalne projekty z obszaru szeroko rozumianego designu.
11 lut 2019
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.