Nagrody w konkursie Innovation 2019 rozdane

Podczas Gali Innovation jury pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, central marketing organization director Microsoft, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2019. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

 

– Konkursy takie jak Innovation, organizowane przez SAR, są jednym ze sposobów napędzania innowacyjności. Praca jurora to z jednej strony wyróżnienie, a z drugiej odpowiedzialność za wybór wyróżnionych, gdyż to oni będą wyznaczać kierunek, będą odniesieniem dla innych. Jury złożone jest z osób z różnym doświadczeniem, wiedzą i pracujących w różnych organizacjach, więc każdy patrzy z innej perspektywy, ma inne argumenty, co pomaga wybrać najlepsze prace, a równocześnie jest dla nas wartościowym doświadczeniem i inspiracją – powiedziała Ewa Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft.
Nagrody przyznano w trzech kategoriach głównych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie, oraz Innowacyjne Media.

Złote statuetki otrzymali: 

W kategorii Innowacyjne Doświadczenie
1. Storytel za Atak na K2 - Audiobook, w podkategorii: Content
2. Storytel za Autor Bestsellerów - serial audio, w podkategorii: Touchpoint

W kategorii Innowacyjne Doświadczenie – Kampanie Społeczne
1. BBDO Warszawa za Kolęda „Cicha noc”    Wigilia dla samotnych osób starszych dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, w podkategorii: Event
2. 180heartbeats/JvM za Niezniszczalna tęcza, dla stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, fundacja Wolontariat Równości i Ben&Jerrys Unilever, w podkategorii: Event
3. Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana - Obrazek kolędowy dla Krajowej Izby Kominiarzy, w podkategorii: CX/UX
4. BBDO Warszawa za Kolęda „Cicha noc” Wigilia dla samotnych osób starszych dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, w podkategorii: Touchpoint
5. Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana - Obrazek kolędowy dla Krajowej Izby Kominiarzy, w podkategorii: Touchpoint

W kategorii Innowacyjny Biznes
1. VMLY&R za FleetPulse - zadbaj o sprawność swojej floty, w podkategorii: Model Biznesowy

W kategorii Innowacyjny Biznes – Kampanie Społeczne
1. Fundacja RaknRoll - Wygraj życie, DDB Warszawa (współzgłaszający), Avon Polska (współzgłaszający), za „Coś do nich mam” czyli kampanię społeczną, mająca na celu wywołanie określonego zachowania - pójścia na USG piersi w masowej skali, w podkategorii: Inne

W kategorii Innowacyjne Media
1. Isobar Polska, DDB Warszawa (współzgłaszający), OMD (współzgłaszający) za kampanię 2forU Stories dla McDonald’s Polska, w podkategorii: formaty mediowe i/lub reklamowe
2. Grey Group za kampanię #VOLVOLOVE - jazdy testowe Volvo Poland dla Volvo Car Poland, w podkategorii: Inne

W kategorii Innowacyjne Media – Kampanie Społeczne
1. BBDO Warszawa za Rower Robsona - niejeżdżenie po pijaku na rowerze, dla Krajowego Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, w podkategorii: Formaty Mediowe i/lub Reklamowe
2. Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana - Obrazek kolędowy, dla Krajowej Izby Kominiarzy w podkategorii: Inne

Fundacja RaknRoll - Wygraj życie i agencja 180heartbeats/JvM zostały dodatkowo wyróżnione przez jury nagrodami Grand Prix.

Za projekt i realizację statuetki odpowiedzialna jest grupa panGenerator, laureat tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016. W tym roku statuetka zamiast biernie stać na półce porusza się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie.

Część prac, nagrodzonych statuetkami, została zaprezentowana podczas Konferencji Innovation.
Wydarzenie odbyło się w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

Organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, współorganizatorzy to Life On Mars i Spark Foundry. Za produkcję gali odpowiadała agencja IDFX.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl