Polzak Marketing 2019 poświęcony efektywnym zakupom komunikacji i mediów

Trzecia edycja konferencji Polzak Marketing 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie, pod hasłem "marketing w erze technoligii". Wydarzenie skierowane jest do działów marketingu, procurementu, agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Inicjatywa ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych.

Wydarzenie organizowane jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz Think MICE.
Tematem przewodnim Polzak Marketing 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.
 

W programie tegorocznej konferencji miedzy innymi:
#10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
Przez 10 ostatnich lat rynek reklamowy przeżył ogromną transformację. Jak marki komunikowały się w 2009 a jak robią to w 2019? Jakie portale, kanały dotarcia i narzędzia powstały na przestrzeni ostatniej dekady? Czy kompetencje agencji digitalowych wciąż rosną? Jakie są największe wyzwania stojące przed klientami i agencjami w kolejnych 10-ciu latach.
 

Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
Tradycyjna sprzedaż offline w wielu kategoriach nie generuje już istotnych wzrostów. Rozwiązaniem jest e-commerce i ewolucja d-commerce – digital commerce, gdzie pojawiają się również inne formy niż tylko dotychczasowy „tradycyjny” e-commerce oparty na serwisach internetowych lub mobilnych. Prezentacja pokaże kierunki rozwoju, przykłady rozwiązań, case studies i możliwości działania w każdej z tych dziedzin w ciągu najbliższych dwóch lat.

Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
Samochody elektryczne znane są od ok. 50 lat, ale to dopiero Tesla zmieniła skalę ich wykorzystania. O programmatic w telewizji też mówi się od lat, ale eksperci wciąż nie wywołali w Polsce wilka z lasu. Dlaczego? I co musi się wydarzyć, by nadawcy unowocześnili zakonserwowany w Polsce od 20 lat system sprzedaży i zakupu reklam? O potencjale addressable i programmatic TV na polskim rynku.
 

Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od agencji mediowych – swobodny dostęp do danych, otwarte na bezpośrednich klientów biura sprzedaży, rozwój narzędzi, audytorzy dyskutujący o kompetencjach domów mediowych. Te czynniki i pewnie kilka innych decydują o podejmowanych przez reklamodawców próbach samodzielnego zakupu mediów. Czy trend ma szansę się rozwinąć? Co mówią doświadczenia reklamodawców z bardziej rozwiniętych rynków?
 

Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami przetarg mediowy? Przetarg mediowy - wspólnota czy konflikt interesów?– podczas konferencji zostaną także przedstawione wyniki Dialogu Reklamodawców i Agencji w kategorii Media.
www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl