Polzak Marketing 2019 poświęcony efektywnym zakupom komunikacji i mediów
Trzecia edycja konferencji Polzak Marketing 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie, pod hasłem "marketing w erze technoligii". Wydarzenie skierowane jest do działów marketingu, procurementu, agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Inicjatywa ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych.
Wydarzenie organizowane jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz Think MICE.
Tematem przewodnim Polzak Marketing 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.
W programie tegorocznej konferencji miedzy innymi:
#10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
Przez 10 ostatnich lat rynek reklamowy przeżył ogromną transformację. Jak marki komunikowały się w 2009 a jak robią to w 2019? Jakie portale, kanały dotarcia i narzędzia powstały na przestrzeni ostatniej dekady? Czy kompetencje agencji digitalowych wciąż rosną? Jakie są największe wyzwania stojące przed klientami i agencjami w kolejnych 10-ciu latach.
Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
Tradycyjna sprzedaż offline w wielu kategoriach nie generuje już istotnych wzrostów. Rozwiązaniem jest e-commerce i ewolucja d-commerce – digital commerce, gdzie pojawiają się również inne formy niż tylko dotychczasowy „tradycyjny” e-commerce oparty na serwisach internetowych lub mobilnych. Prezentacja pokaże kierunki rozwoju, przykłady rozwiązań, case studies i możliwości działania w każdej z tych dziedzin w ciągu najbliższych dwóch lat.
Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
Samochody elektryczne znane są od ok. 50 lat, ale to dopiero Tesla zmieniła skalę ich wykorzystania. O programmatic w telewizji też mówi się od lat, ale eksperci wciąż nie wywołali w Polsce wilka z lasu. Dlaczego? I co musi się wydarzyć, by nadawcy unowocześnili zakonserwowany w Polsce od 20 lat system sprzedaży i zakupu reklam? O potencjale addressable i programmatic TV na polskim rynku.
Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od agencji mediowych – swobodny dostęp do danych, otwarte na bezpośrednich klientów biura sprzedaży, rozwój narzędzi, audytorzy dyskutujący o kompetencjach domów mediowych. Te czynniki i pewnie kilka innych decydują o podejmowanych przez reklamodawców próbach samodzielnego zakupu mediów. Czy trend ma szansę się rozwinąć? Co mówią doświadczenia reklamodawców z bardziej rozwiniętych rynków?
Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami przetarg mediowy? Przetarg mediowy - wspólnota czy konflikt interesów?– podczas konferencji zostaną także przedstawione wyniki Dialogu Reklamodawców i Agencji w kategorii Media.
www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html