El Padre: rekordowe wyniki w historii agencji

Przedstawiciele agencji El Padre podczas finału siódmej edycji MP Power Awards, fot. Robert Szarapka, PHOTOholic.pl
Na zdjęciu: Przedstawiciele agencji El Padre podczas finału siódmej edycji MP Power Awards, fot. Robert Szarapka, PHOTOholic.pl

Ponad 20 milionów złotych obrotu i 282 zrealizowane projekty – agencja El Padre podsumowała 2019 rok. Agencja podkreśla zamknięcie roku z największym przychodem w historii firmy. Wynik finansowy idzie w parze za zdobytymi przez El Padre nagrodami.


El Padre zaznacza, że wydolność działań zależy od konsekwentnego skupienia na celu oraz doborze odpowiednich pracowników, którzy czują się w 100 procentach odpowiedzialni za prowadzone projekty.

W 2019 roku agencja inwestowała w rozwój z myślą o pracownikach, przeniosła się też do nowej siedziby – większego i lepiej skomunikowanego obiektu przy ul. Mesyńskiej 6 w Warszawie. – Miejsce pracy jest bardzo ważne. Wierzymy, że odpowiednio zaprojektowana przestrzeń sprzyja kreatywności i wpływa na pozytywny nastrój w teamie. Stąd przeprowadzka do nowo wyremonto-wanego budynku z pięknym ogrodem, gdzie każdy może pracować tak, jak lubi najbardziej – mówi Wojtek Cłapiński, wiceprezes zarządu. 

2019 rok w agencji to także wzmocnienie zespołu nowymi kompetentnymi osobami oraz awanse. Przykładem jest przejście po kolejnych szczeblach kariery w agencji, od stanowiska event managera, przez Jakuba Ćwiklińskiego, który po sześciu latach został udziałowcem i dołączył do zarzą-du El Padre. Obecnie agencja zatrudnia na stałe 23 osoby.

Event to już nie tylko wydarzenie, agencje mają za zadanie kreować doświadczenia, które najle-piej oddadzą ideę marki. Agencja w 2019 roku realizowała eventy dla klientów z wielu branż (m.in. motoryzacyjnej, finansowej, technologicznej) oraz dla instytucji kultury, sportu i organizacji pozarządowych.
Zdobyła nagrody – Grand Prix w międzynarodowym konkursie Eventiada za projekt Mali ratownicy (wraz z partnerem strategicznym), MP Power Awards – w kategoriach Meeting Planner – agencja eventowa (Sebastian Oprządek, przes zarządu agencji) i Catering (Lexus Hybrid Cuisine), Katarzyna Kalinowska (event manager El Padre) została uznana za Odkrycie Roku MPI Poland.
– Koniec roku to zawsze początek czegoś nowego. 2019 przyniósł agencji nowych klientów takich jak Samsung, Totalizator Sportowy czy Carrefour. 2020 rok to nowe wyzwania - motywują do działania i wytężonej pracy - komentuje Sebastian Oprządek, prezes agencji El Padre.

El Padre to spółka działająca w obszarze eventów, ambientu i BTL.
Klientami El Padre są m.in. firmy: Affidea, BBC, GK PGE, Granaria, Henkel, Kino Polska, Peu-geot Polska, PFR, PKO Bank Polski, Rossmann, Somfy, Superbrands, Toyota Motor Poland (Lexus). Spółka jest członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR, członkiem stowarzyszenia Event Marketing Institute. Ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród, m.in.: Eventiada 2019 za projekt Mali Ratownicy, MP Power 2018 Projekt catering, za projekt Lexus Hybrid Cuisine, MP Power 2018 w kategorii Meeting Planner – Agencja Eventowa, MP Power 2016 w kategorii CSR w branży eventowej, dwie nagrody Organizator w konkursie Oso-bowość Roku MICE Poland 2015 i 2012, Złote Spinacze 2016 Brąz w kategorii Event społecz-ny, dwie nagrody w konkursie MP Power Awards 2014 w kategoriach Kampania Zintegrowana oraz Aktywny Outdoor. Firma wybrana została „Faworytem Klientów” w badaniu „Media i Mar-keting Polska” i Millward Brown 2016.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl