Anna Górska: Dream Now, Travel Later! Kampanie z pozytywnym przesłaniem

Firmy i organizacje zajmujące się marketingiem miejsc, już dzisiaj myślą o przyszłości i szukają innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Narzędzia do tej pory stosowane nie sprawdzają się. Sytuacja kryzysowa wymusza spojrzenie na sprawy inaczej, budzi też kreatywność i stymuluje wyobraźnię. Pisze Anna Górska w cyklu „Newsy ze Świata – Akademia SKKP”.

Biura convention na całym świecie, tworzą krótkie filmiki promocyjne o swoich destynacjach, będące częścią globalnej kampanii zachęcającej ludzi do pozostania w domu i wznowienia podróży po ustąpieniu pandemii COVID-19. Każdy z filmików zawiera inspirującą ideę i przekazuje dobrą wiadomość.

Kolumbia –  zachęca do dbania o siebie i swoje rodziny
Zostań w domu, przeczytaj książkę lub zakończ projekt, który rozpocząłeś. Wkrótce spotkamy się znowu. Wkrótce nasz rytm poruszy Cię tak jak zawsze i odkryjesz nasze krajobrazy jak nigdy wcześniej. Wkrótce powitamy Cię znowu. Zadbaj o siebie teraz, abyśmy mogli się znowu spotkać wkrótce.
Kolumbia.

 


Omaha, Nebraska, USA – przypomina nam, że obecna sytuacja jest tymczasowa. Wkrótce miasto powita ponownie turystów, firmy wznowią działalność, a eventy znów się będą odbywały.
Każdego ranka, gdzieś w sercu gorącego Środkowego Zachodu, słońce wschodzi nad miastem, w którym najsurowsze zimy wywołują najcieplejsze uśmiechy. Przypomnijmy mężczyznom, kobietom i rodzinom, których życie zostało wtrzymane, że to tylko tymczasowa sytuacja i show will go on!

 


Szwajcaria – mobilizuje do pozostania w domu teraz, ale kontynuowania planowania przyszłych podróży.
Oprócz filmu, strona internetowa Szwajcarii poświęcona turystyce oferuje wirtualną wycieczkę, która zaprasza widzów do odkrywania historycznych hoteli w kraju, malowniczej przyrody i kultowych szwajcarskich Alp - wszystko w zaciszu własnego domu.  „Chociaż podróż do Szwajcarii nie jest w tej chwili możliwa, można marzyć o tym, szukać inspiracji i planować. Dlatego chcielibyśmy przywieźć Szwajcarie do twojego domu” mówi Caroline Pidoroni, szefowa Swiss Convention Bureau.

 


Dubaj – namawia do poświecenia czasu na zatrzymanie się i refleksję, aż znowu będzie można podróżować
Przerwa może oznaczać tak wiele różnych rzeczy. To chwila relaksu, chwila refleksji. Niemniej jednak jest to po prostu chwila. A kiedy nadejdzie ten moment, będziemy tutaj.

 


Zagraniczne źródła chętnie piszą również o innych dobrych praktykach. GainingEdge zwróciło uwagę na Tourism Vancouver (the Metro Vancouver Convention and Visitors Bureau), gdzie wychodząc z założenia, że „w grupie siła”, utworzono Task Force. To grupa zadaniowa, złożona z przedstawicieli sektora publicznego i prywatnego. W jej skład wchodzi na razie 50 firm (grupa stale rozrasta się) reprezentujących różne branże, których wspólnym zainteresowaniem jest fakt negatywnego wpływu COVID-19 na turystykę i przemysł spotkań. Motywacją jest posiadanie silnego, zjednoczonego i zorientowanego na działania organu, który będzie działał w skoordynowany sposób dla całego sektora turystycznego.

 

Autor: Anna Górska, wiceprezes zarządu SKKP ds. współpracy międzynarodowej, business development director Expo XXI Warszawa, doradca zarządu Symposium Cracoviense
Informacje ukazają się w cyklu „Newsy ze Świata – Akademia SKKP”

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl