Promocja miast online pod hasłem #CityWillWait

#CityWillWait to wspólne hasło, pod którym cztery metropolitalne organizacje turystyczne w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi prowadzą działania związane z przeciwstawianiem się skutkom kryzysu wywołanego przez pandemię koronawirusa.
 
Działania te koncentrują się na promocji miast w sferze online.
 
Światowa Organizacja Turystyki szacuje, że branża turystyczna może stracić od 30 do 50 miliardów dolarów z powodu kryzysu zdrowotnego i gospodarczego wywołanego pandemią koronawirusa SARS-CoV 2. Kryzys nie omija Polski, dlatego cztery organizacje turystyczne działające w największych miastach, takich jak Gdańsk, Warszawa, Poznań i Łódź, podjęły wspólne działania mające na celu przeciwdziałanie skutkom postępującego kryzysu.
 
Jednym z przedsięwzięć jest wspólna kampania czterech miast, która jest realizowana poprzez kanały online organizacji turystycznych (social media i portale turystyczne) oraz podmiotów członkowskich organizacji.
Założeniem działań kampanijnych jest podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród odbiorców stron i fanpage’y oraz zaproszenie ich do Gdańska, Łodzi, Poznania i Warszawy po zniesieniu obowiązujących obecnie ograniczeń w podróżowaniu.
 
W akcji promowane są przede wszystkim produkty turystyczne i atrakcje zrzeszone w miejskich lokalnych organizacjach turystycznych, takie jak muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. Nie zabrakło jednak także zachęt do odkrywania miast online za pomocą wirtualnych spacerów, panoram, gier miejskich.
 
Akcję rozpoczęła w połowie marca 2020 Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Inicjatywa i hasło zostały następnie rozszerzone na kolejne miasta i do kampanii przystąpiły organizacje w Warszawie, Poznaniu i Łodzi. 
 
Do tej pory cztery miasta opublikowały w ramach akcji 56 postów na Facebooku i Instagramie, które dotarły do 700 tysięcy odbiorców. Kampania #CityWillWait jest formułą otwartą, co oznacza, że w każdej chwili działania mogą zostać poszerzone o kolejne polskie miasta.
Właśnie dołącza do niej Lublin, a współudział zadeklarował także Toruń.
 
Kampania to również swego rodzaju obietnica dla turystów, że miasta będą przygotowane na ich goszczenie po okresie epidemii. O sile przekazu może również stanowić fakt, że cztery organizacje turystyczne zrzeszają w sumie około 500 podmiotów działających w branży turystycznej.
 
"Koronawirus oraz związany z nim kryzys gospodarczy są z pewnością ogromnym wyzwaniem dla polskiej branży turystycznej, być może największym w historii polskiej turystyki. Co, jako mieszkańcy Polski, możemy zrobić aby pomóc przetrwać branży w tym trudnym okresie? Zaplanujmy tegoroczne wakacje w granicach naszego kraju. Na krótkie, weekendowe wypady wybierzmy ofertę polskich miast. Do kalendarza naszych wyjazdów dopiszmy udział w wydarzeniach, które będą odbywały się na terenie Polski. Tym samym pomożemy turystyce krajowej w „odbiciu się” po obecnym kryzysie. Po każdym kryzysie przychodzi bowiem stabilizacja, a później unowocześnienie, rozwój i postęp. Okres po epidemii może być zatem doskonałą okazją do odkrycia piękna naszego kraju na nowo, również piękna polskich miast. A z pewnością miasta poczekają #CityWillWait" – apelują uczestnicy akcji.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl