Akademia SKKP: Voice of Healthcare Summit 2020 – Konferencja F2F w czasie pandemii

Wszędzie słyszymy i czytamy o anulowanych i przenoszonych na inne terminy konferencjach. Przedstawiam case study konferencji Voice of Healthare Summit 2020, która odbędzie się F2F tak jak zaplanowano, w sierpniu. Pisze Anna Górska w cyklu Akademia SKKP.

Jak wyglądałoby spotkanie F2F teraz, czyli w czasie pandemii, kiedy nie ma jeszcze szczepionki ani efektywnego sposobu leczenia? Bradley Metrock, CEO Score Publishing z USA, firmy medialnej zajmującej się technologią głosową i sztuczną inteligencję, ma na to sposób i przedstawia scenariusz, który zawiera listę protokołów, takich jak:
- wszyscy uczestnicy podpisują oświadczenie, które zwalnia organizatora imprezy z odpowiedzialności w przypadku zachorowania
- przeprowadzany jest wstępny test COVID-19
- codzienne kontrole temperatury
- noszenie masek
- zachowanie dystansu społecznego
- korzystanie z pokoju medycznego na miejscu dla wszystkich uczestników, którzy zaczynają kaszleć lub wykazują inne objawy wirusowe.
To są niektóre z wymagań, na które uczestnicy muszą się zgodzić podczas konferencji Voice of Healthare Summit 2020, zaplanowanej na początek sierpnia w Bostonie.

W konferencji udział weźmie 200 uczestników, co stanowi połowę z 400, którzy zwykle w niej uczestniczą. Aby zachować restrykcje związane z dystansem społecznym, tylko połowa krzeseł zostanie ustawiona w salach konferencyjnych. Po zeszłorocznej edycji wydarzenia sprzedano 100 rejestracji z wyprzedzeniem. Żadna z nich nie została do tej pory anulowana. Opłata rejestracyjna na wydarzenie nie zmieni się. Za wczesną rezerwację trzeba zapłacić 799 USD, a za standardową 999 USD. Metrock jest przekonany, że tegoroczny szczyt Voice of Healthcare zostanie wyprzedany.

Spodziewany jest duży procent rejestracji w ostatniej chwili, gdyż ludzie będą czekali tak długo jak to możliwe i obserwowali sytuację związaną z koronawirusem, która ewaluuje codziennie. Ten trend pozostanie już na stale, co będzie wyzwaniem dla meeting plannerów w zakresie prognozowania.

Do tej pory żaden ze speakerów, ani ze sponsorów, nie wycofał się z powodu obawy o pandemię lub wprowadzonych nowych protokołów. Metrock twierdzi, że bezpieczeństwo uczestników eventu jest dla niego najważniejsze i dlatego też zakontraktował firmę zewnętrzną, która przeprowadzi codzienne testy, wykorzystując test o nazwie Abbott’s ID NOW COVID-19. Koszt takiego testu to ok. 40 dolarów na osobę. Pozytywne wyniki pojawiają się w ciągu pięciu minut, a negatywne są weryfikowane w ciągu 15 minut. Ci którzy uzyskają pozytywny wynik testu, otrzymają zwrot pieniędzy.

Score Publishing organizuje kilka eventów rocznie. Najbliższe zaplanowane to Digital Book World we wrześniu w Nashville, Voice of Money w listopadzie w Nowym Jorku i Project Voice w styczniu 2021 r. w Chattanooga. Liczba uczestników każdego z nich została ograniczona do ok. połowy. Organizacja przewiduje, że duże F@F meetings, które zazwyczaj przyciągały tysiące uczestników, będą już przeszłością. Konferencje liczące ok. 100 osób będą bardziej atrakcyjne zarówno do zorganizowania dla meeting planners, jak i bardziej atrakcyjne do wzięcia w nich udziału z punktu widzenia delegatów.

Według Metrocka ludzie czują się już coraz bardziej swobodnie z „obecną normalnością”. Jest w pełni przekonany, że jego konferencja odbędzie się dzięki opracowanym przez nich zasadom bezpieczeństwa i protokołom. – Na chwilę obecną branża spotkań przechodzi w tryb wirtualny, ale tak naprawdę nic nie zastąpi wartości, którą zyskujesz podczas wydarzenia na żywo – twierdzi.

Źródło: www.pcma.org

 

Autor: Anna Górska, wiceprezes zarządu SKKP ds. współpracy międzynarodowej, business development director Expo XXI Warszawa, doradca zarządu Symposium Cracoviense
Informacje ukazają się w cyklu „Newsy ze Świata – Akademia SKKP”

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl