Akademia SKKP: Przyszłość spotkań międzynarodowych stowarzyszeń

Nie ma wątpliwości, że sytuacja związana z COVID-19 jest dynamiczna i szybko się rozwija – tworzy wyzwania dla wszystkich sektorów, co znajduje odzwierciedlenie w reprezentujących je stowarzyszeniach. International Congress and Convention Association (ICCA) publikuje raport z wynikami badań o przyszłości spotkań międzynarodowych stowarzyszeń w nowej rzeczywistości. Pisze Anna Górska w cyklu Akademia SKKP.

Wyniki badań przeprowadzonych w maju, wśród prawie 200 stowarzyszeń na całym świecie, dotyczą ich strategii i planów post COVID-19. Badania przeprowadzono we współpracy z African Society of Association Executives, Asia Pacific Federation of Association Organisations i ESAE European Society of Association Executives.

 

Kluczowe wnioski z badań to:

  • 66 proc. respondentów uważa, że COVID-19 zasadniczo zmieni sposób, w jaki będą działać w przyszłości
  • 84 proc. zamierza włączyć hybrydowe i cyfrowe elementy do swoich przyszłych eventów, utrzymując ogólną opinię, że powinny one prowadzić do zwiększonej frekwencji
  • 60 proc. respondentów uważa, że istnieją ograniczenia dot. sukcesu wirtualnych wydarzeń w porównaniu do spotkań F2F
  • 28 proc. twierdzi, że zasady rotacji geograficznej ich kongresów są teraz analizowane i prawdopodobnie zmienią się w przyszłości 
  • 78 proc. rozważałoby skorzystanie z usług Meetings Management Company
  • źródła przychodu ze sponsoringu są obecnie analizowane przez 55% stowarzyszeń, a 49 proc. z nich sprawdza modele członkostwa.

 

W raporcie podkreślono fakt, że w celu uzyskania długoterminowych korzyści niezbędna jest współpraca na zasadach partnerskich i elastyczność zarówno dostawców, jak i klientów.
 – Badanie dostarcza ważnych dowodów statystycznych na temat opinii, które wielu z nas już miało. Sprawą oczywistą jest, że partnerstwa między dostawcami i stowarzyszeniami stały się teraz ważniejsze niż kiedykolwiek. Dla naszej branży jest to bardzo trudny czas, ale wierzymy, że wyjdziemy z tego silniejsi, jeśli będziemy wspólnie, nie osobno, pracowali nad nowymi i kreatywnymi rozwiązaniami – powiedział Senthil Gopinath, ICCA CEO.
Źródło: www.iccaworld.org

 

Autor: Anna Górska, wiceprezes zarządu SKKP ds. współpracy międzynarodowej, business development director Expo XXI Warszawa, doradca zarządu Symposium Cracoviense, Positive Impact Events Ambassador
Informacje ukazają się w cyklu „Newsy ze Świata – Akademia SKKP”

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl