Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Muzeum Uzdrowiska Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Cafe Helenka - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Willa Marta - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Modrzewie Park Hotel ***** - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Atlas Arena Łódź

Łódź (łódzkie)

Najnowsze usługi

Przewodnik Tatrzański - Szymon...

Kraków (małopolskie)

SOFTBOX GROUP

ŁÓDŹ (łódzkie)

WygodaMICE

Kraków (małopolskie)

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)
A A
Branża

Akademia SKKP: Przyszłość spotkań międzynarodowych stowarzyszeń

Nie ma wątpliwości, że sytuacja związana z COVID-19 jest dynamiczna i szybko się rozwija – tworzy wyzwania dla wszystkich sektorów, co znajduje odzwierciedlenie w reprezentujących je stowarzyszeniach. International Congress and Convention Association (ICCA) publikuje raport z wynikami badań o przyszłości spotkań międzynarodowych stowarzyszeń w nowej rzeczywistości. Pisze Anna Górska w cyklu Akademia SKKP.

Wyniki badań przeprowadzonych w maju, wśród prawie 200 stowarzyszeń na całym świecie, dotyczą ich strategii i planów post COVID-19. Badania przeprowadzono we współpracy z African Society of Association Executives, Asia Pacific Federation of Association Organisations i ESAE European Society of Association Executives.

 

Kluczowe wnioski z badań to:

  • 66 proc. respondentów uważa, że COVID-19 zasadniczo zmieni sposób, w jaki będą działać w przyszłości
  • 84 proc. zamierza włączyć hybrydowe i cyfrowe elementy do swoich przyszłych eventów, utrzymując ogólną opinię, że powinny one prowadzić do zwiększonej frekwencji
  • 60 proc. respondentów uważa, że istnieją ograniczenia dot. sukcesu wirtualnych wydarzeń w porównaniu do spotkań F2F
  • 28 proc. twierdzi, że zasady rotacji geograficznej ich kongresów są teraz analizowane i prawdopodobnie zmienią się w przyszłości 
  • 78 proc. rozważałoby skorzystanie z usług Meetings Management Company
  • źródła przychodu ze sponsoringu są obecnie analizowane przez 55% stowarzyszeń, a 49 proc. z nich sprawdza modele członkostwa.

 

W raporcie podkreślono fakt, że w celu uzyskania długoterminowych korzyści niezbędna jest współpraca na zasadach partnerskich i elastyczność zarówno dostawców, jak i klientów.
 – Badanie dostarcza ważnych dowodów statystycznych na temat opinii, które wielu z nas już miało. Sprawą oczywistą jest, że partnerstwa między dostawcami i stowarzyszeniami stały się teraz ważniejsze niż kiedykolwiek. Dla naszej branży jest to bardzo trudny czas, ale wierzymy, że wyjdziemy z tego silniejsi, jeśli będziemy wspólnie, nie osobno, pracowali nad nowymi i kreatywnymi rozwiązaniami – powiedział Senthil Gopinath, ICCA CEO.
Źródło: www.iccaworld.org

 

Autor: Anna Górska, wiceprezes zarządu SKKP ds. współpracy międzynarodowej, business development director Expo XXI Warszawa, doradca zarządu Symposium Cracoviense, Positive Impact Events Ambassador
Informacje ukazają się w cyklu „Newsy ze Świata – Akademia SKKP”

09 czer 2020
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.