POT prowadzi kampanię „Odpoczywaj w Polsce”

Polska Organizacja Turystyczna, by wesprzeć polską branżę turystyczną, rozpoczęła kampanię „Odpoczywaj w Polsce”. Celem akcji jest zainspirowanie Polaków do podróżowania po kraju. Akcja została opracowana wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi.

Z reprezentatywnych badań przygotowywanych na zlecenie POT wynika, że aż 87 proc. Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go na terenie Polski. Najczęściej wybierane kierunki to góry (34 proc.), morze (27 proc.) lub miejscowości położone przy jeziorach (16 proc.). 

Na potrzeby kampanii POT stworzył stronę odpoczywajwpolsce.pl, gdzie prezentowana jest oferta turystyczna naszego kraju. – Zależy nam na tym, żeby pokazać Polakom, ile wyjątkowych miejsc czeka na nich w kraju. To punkty startowe do odkrywania okolicy. Na stronie internetowej kampanii za pomocą interaktywnej mapy prezentujemy najlepsze polskie produkty turystyczne nagrodzone Certyfikatami POT, zdobywców tytułu „Polska Marka Turystyczna” oraz laureatów konkursu „EDEN – European Destination of Excellence” i „Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”. Zachęcamy także do odwiedzania miejsc znajdujących się na liście światowego dziedzictwa UNESCO czy do poznawania bogactwa parków narodowych  powiedział Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

 – Tegoroczne wakacje większość naszych rodaków spędzi w kraju. Polska jest piękna i ma turystom wiele do zaoferowania. Jestem przekonany, że na specjalnie stworzonym przez POT portalu każdy znajdzie inspirację do zaplanowania wyjątkowej podróży – powiedział Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju.

Kampania rozpoczęła się 6 czerwca i potrwa osiem tygodni. W tym czasie Polacy będą mogli zapoznać się z ofertą turystyczną wszystkich regionów kraju. Przez osiem weekendów z rzędu poszczególne województwa będą promowane w cyklu „PnŚ na lato – Odpoczywaj w Polsce”. Każdy odcinek będzie poświęcony innemu regionowi. Miejsca promowane w telewizji śniadaniowej zostały wskazane przez regionalne organizacje turystyczne. Szacowana oglądalność programu „Pytanie na Śniadanie” w weekendy wynosi ponad pół miliona widzów. Ponadto spoty zachęcające do wejścia na stronę internetową odpoczywajwpolsce.pl będą wyświetlane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: główne kanały i kanały tematycznych TVP oraz Polsat i Polsat News. Estymowana liczba kontaktów z reklamą podczas całej akcji wynosi prawie 160 mln. Dodatkowo kampania będzie wsparta reklamami internetowymi.

Kampania promowana będzie także w pociągach PKP Intercity. – Wierzymy, że potencjał turystyczny Polski jest ogromny i cały czas nie w pełni wykorzystany. Dzięki współpracy PKP Intercity i Polskiej Organizacji Turystycznej odkrywanie uroku polskich regionów staje się jeszcze łatwiejsze. Już teraz naszymi pociągami można szybko, bezpiecznie i komfortowo dotrzeć do atrakcyjnych turystycznie lokalizacji – od największych miast, po niewielkie, ale wyjątkowe miasteczka – zapewnia Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity. 
www.odpoczywajwpolsce.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl