Polzak Marketing 2020 online

Marketing w dobie pandemii – to temat tegorocznej konferencji Polzak Marketing, która odbędzie się w wirtualnym studiu, 19 czerwca.
 

Konferencję rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie między innymi na pytania, dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.
Kolejnym punktem programu będzie debata „Marketing w dobie pandemii”, którą poprowadzi Grzegorz Markowski, strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19. Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą: Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, head of marketing, Grupa Żywiec, Paweł Czajka, dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska i Michał Szaniecki, managing director Seat & Cupra, Volkswagen Group.

Organizatorami konferencji są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz Think MICE. Spotkanie zostanie zrealizowane przez agencję Emlab oraz TSE Studio & Global Expo (w wirtualnym studiu przygotowanym przez Grupę TSE w Global Expo w Warszawie). Reżyserem jest Maciej Amanowicz.


Konferencja odbędzie się 19 czerwca, w godz. 10 – 12.30. Udział w spotkaniu jest płatny.
Rejestracja na wydarzenie>>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl