Polzak Marketing 2020 online
Marketing w dobie pandemii – to temat tegorocznej konferencji Polzak Marketing, która odbędzie się w wirtualnym studiu, 19 czerwca.
Konferencję rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie między innymi na pytania, dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.
Kolejnym punktem programu będzie debata „Marketing w dobie pandemii”, którą poprowadzi Grzegorz Markowski, strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19. Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą: Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, head of marketing, Grupa Żywiec, Paweł Czajka, dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska i Michał Szaniecki, managing director Seat & Cupra, Volkswagen Group.
Organizatorami konferencji są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz Think MICE. Spotkanie zostanie zrealizowane przez agencję Emlab oraz TSE Studio & Global Expo (w wirtualnym studiu przygotowanym przez Grupę TSE w Global Expo w Warszawie). Reżyserem jest Maciej Amanowicz.
Konferencja odbędzie się 19 czerwca, w godz. 10 – 12.30. Udział w spotkaniu jest płatny.
Rejestracja na wydarzenie>>>