MPI Poland skupi się na edukacji

Zarząd MPI Poland oraz członkowie komitetów przygotowali business plan na najbliższy rok działalności stowarzyszenia.


Po raz kolejny jako priorytet w działalności MPI Poland przyjęto dostarczanie wysokiej jakości edukacji dla branży.

– W tym roku też przede wszystkim nastawiamy sie na edukację branży, chcemy, żeby szkolenia były bardziej praktyczne i dotyczące problemów polskiej branży. Chcemy także pokazywać, jakie wymierne korzyści daje członkostwo w MPI, jakie są globalne narzędzia i jak ich używać. Zależy nam również na tym, żeby pokazać, że w czasie kiedy spada zaufanie do branży turystycznej w ogóle przez upadki biur podróży, członkostwo w MPI jest gwarantem profesjonalizmu, solidności oraz odpowiedniego wyedukowania, które chronią potencjalnych klientów przed stratami finansowymi i moralnymi – mówi Monika Wąs, wiceprezes MPI Poland ds. komunikacji.
MPI Poland Business Plan Meeting 2012 byl połaczeniem merytorycnej pracy nad planem działań organizacji z integracją. Gospodarzem spotkania, które odbyło się w dniach 11-12 sierpnia w Ossa Congress & Spa była Grupa Trip, właściciel hotelu Ossa.

Zobacz fotorelację z MPI Poland Business Plan Meeting 2012

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl