MPI Poland skupi się na edukacji
Zarząd MPI Poland oraz członkowie komitetów przygotowali business plan na najbliższy rok działalności stowarzyszenia.
Po raz kolejny jako priorytet w działalności MPI Poland przyjęto dostarczanie wysokiej jakości edukacji dla branży.
– W tym roku też przede wszystkim nastawiamy sie na edukację branży, chcemy, żeby szkolenia były bardziej praktyczne i dotyczące problemów polskiej branży. Chcemy także pokazywać, jakie wymierne korzyści daje członkostwo w MPI, jakie są globalne narzędzia i jak ich używać. Zależy nam również na tym, żeby pokazać, że w czasie kiedy spada zaufanie do branży turystycznej w ogóle przez upadki biur podróży, członkostwo w MPI jest gwarantem profesjonalizmu, solidności oraz odpowiedniego wyedukowania, które chronią potencjalnych klientów przed stratami finansowymi i moralnymi – mówi Monika Wąs, wiceprezes MPI Poland ds. komunikacji.
MPI Poland Business Plan Meeting 2012 byl połaczeniem merytorycnej pracy nad planem działań organizacji z integracją. Gospodarzem spotkania, które odbyło się w dniach 11-12 sierpnia w Ossa Congress & Spa była Grupa Trip, właściciel hotelu Ossa.