Pierwsze szkolenie MPI Poland Club w Gdańsku

Praca w międzynarodowym zespole była głównym tematem szkolenia zorganizowanego przez MPI Poland Club. Jeden z prelegentów, Brytyjczyk, który od 12 lat pracuje w Polsce, wśród polskich pracowników najbardziej ceni ich kreatywność.
 

Spotkanie MPI Poland Club odbyło się 6 września 2013 roku w Olivia Business Park. Szkolenie MPI Poland Club, po raz pierwszy zorganizowane w Gdańsku (Gdańsk Concention Bureau jest Partnerem Strategicznym MPI Poland Club), było poświęcone pracy w międzynarodowych zespołach. Jak informują organizatorzy, nie bez przyczyny - Polacy coraz częściej stykają się z różnymi kulturami nie tylko podczas prywatnych wyjazdów wakacyjnych, ale również w codziennej pracy.
Również w Gdańsku, otwartym na zagraniczne inwestycje, w którym powstaje coraz więcej międzynarodowych korporacji umiejętność pracy w multikulturowym zespole to bardzo pożądana cecha. Dla uczestników szkolenia - członków MPI Poland Club i nie tylko (łącznie 20 osób), związanych z branżą turystyczną i eventową, spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń i przećwiczenia tych umiejętności, które przydają się w kontaktach międzynarodowych.
 – Po przyjeździe do Polski zapomnij, że jesteś Brytyjczykiem. Poznaj polską kulturę, język, historię. Stań się jednym z nich – taką radę od swojego wujka usłyszał przed przyjazdem do Polski Jake Jepcott, dyrektor ds. rozwoju w Olivia Business Centre, jeden z prelegentów podczas spotkania. Wskazówka okazała się trafiona i bardzo pomocna. Jepcott, który od 12 lat mieszka w Gdańsku czuje się bardzo związany z miastem i jego mieszkańcami.
Na pytanie, co najbardziej ceni w Polakach jako współpracownikach podkreślił naszą kreatywność (której sami często niedoceniamy), a która jest naszym silnym atutem. Był zdziwiony, kiedy polskie produkty, których sprzedażą się zajmował, cieszyły się większą popularnością pod nazwami zagranicznych marek niż z etykietą „Made in Poland”. Gość spotkania docenił również naszą bardzo dobrą znajomość angielskiego (sam uczy się polskiego, który jak przyznał, jest trudnym językiem).
W drugiej części spotkania Bartosz Jurkiewicz, trener biznesu, posiadający duże doświadczenie w pracy w międzynarodowych zespołach poprowadził czterogodzinne warsztaty. W ich trakcie uczestnicy podzielili się swoimi doświadczeniami w kontaktach z obcokrajowcami, rozmawiali o tym, czym są stereotypy, ale też ćwiczyli kompetencje przydatne w kontaktach międzyludzkich (i międzykulturowych) m.in. to, jak być dobrym słuchaczem i jak ważne obok werbalnych są również zachowania niewerbalne.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl