Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)
A A
Branża

Pierwsze szkolenie MPI Poland Club w Gdańsku

Praca w międzynarodowym zespole była głównym tematem szkolenia zorganizowanego przez MPI Poland Club. Jeden z prelegentów, Brytyjczyk, który od 12 lat pracuje w Polsce, wśród polskich pracowników najbardziej ceni ich kreatywność.
 

Spotkanie MPI Poland Club odbyło się 6 września 2013 roku w Olivia Business Park. Szkolenie MPI Poland Club, po raz pierwszy zorganizowane w Gdańsku (Gdańsk Concention Bureau jest Partnerem Strategicznym MPI Poland Club), było poświęcone pracy w międzynarodowych zespołach. Jak informują organizatorzy, nie bez przyczyny - Polacy coraz częściej stykają się z różnymi kulturami nie tylko podczas prywatnych wyjazdów wakacyjnych, ale również w codziennej pracy.
Również w Gdańsku, otwartym na zagraniczne inwestycje, w którym powstaje coraz więcej międzynarodowych korporacji umiejętność pracy w multikulturowym zespole to bardzo pożądana cecha. Dla uczestników szkolenia - członków MPI Poland Club i nie tylko (łącznie 20 osób), związanych z branżą turystyczną i eventową, spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń i przećwiczenia tych umiejętności, które przydają się w kontaktach międzynarodowych.
 – Po przyjeździe do Polski zapomnij, że jesteś Brytyjczykiem. Poznaj polską kulturę, język, historię. Stań się jednym z nich – taką radę od swojego wujka usłyszał przed przyjazdem do Polski Jake Jepcott, dyrektor ds. rozwoju w Olivia Business Centre, jeden z prelegentów podczas spotkania. Wskazówka okazała się trafiona i bardzo pomocna. Jepcott, który od 12 lat mieszka w Gdańsku czuje się bardzo związany z miastem i jego mieszkańcami.
Na pytanie, co najbardziej ceni w Polakach jako współpracownikach podkreślił naszą kreatywność (której sami często niedoceniamy), a która jest naszym silnym atutem. Był zdziwiony, kiedy polskie produkty, których sprzedażą się zajmował, cieszyły się większą popularnością pod nazwami zagranicznych marek niż z etykietą „Made in Poland”. Gość spotkania docenił również naszą bardzo dobrą znajomość angielskiego (sam uczy się polskiego, który jak przyznał, jest trudnym językiem).
W drugiej części spotkania Bartosz Jurkiewicz, trener biznesu, posiadający duże doświadczenie w pracy w międzynarodowych zespołach poprowadził czterogodzinne warsztaty. W ich trakcie uczestnicy podzielili się swoimi doświadczeniami w kontaktach z obcokrajowcami, rozmawiali o tym, czym są stereotypy, ale też ćwiczyli kompetencje przydatne w kontaktach międzyludzkich (i międzykulturowych) m.in. to, jak być dobrym słuchaczem i jak ważne obok werbalnych są również zachowania niewerbalne.

10 wrz 2013
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.