KAE: Czy jest miejsce na drogie i ekskluzywne imprezy w dobie kryzysu?

Fot. Podlewski, AKPA
Na zdjęciu: Fot. Podlewski, AKPA

Kolejny Business Mixer Klubu Agencji Eventowych poświęcony był segmentowi eventów ekskluzywnych i potencjale komunikacyjnym tej formy działań. Gospodarzem spotkania, które odbyło się w w Centrum Chopinowskim oraz restauracji Tamka 43, była agencja STX Jamboree.

Spotkanie rozpoczęło się zwiedzaniem Muzeum Fryderyka Chopina, które jest jednym z najbardziej nowoczesnych obiektów muzealnych w stolicy. Goście mieli okazję zapoznać się z potencjałem Sali Koncertowej oraz rozwiązaniami technologicznymi Sali Konferencyjnej w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina. Bogata ekspozycja oraz multimedialne efekty pozwalają przenieść się zarówno w czasy XIX-wiecznych salonów paryskich mecenasów sztuki, jak i polskich koneserów muzyki klasycznej. Miejsce oraz jego atrakcje zostało przedstawione, jako interesująca propozycja pod kątem organizacji eventów, koncertów czy zwiedzania dla grup VIP.

Po części wprowadzającej gości zaproszono do udziału w panelu dyskusyjnym poświęconym wydarzeniom premium pod tytułem: „Eventy Premium VIP. Czy jest miejsce na drogie i ekskluzywne imprezy w dobie kryzysu?”. Prelegenci zostali poproszeni o podzielenie się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami odnośnie rozwoju polskiego rynku eventowego.
– Business Mixer poświęcony eventom VIP był doskonałą okazją nie tylko do wymiany najlepszych praktyk, ale również podjęcia rozważań na temat kryzysu polskiej branży wydarzeń luksusowych. Zaproszeni goście potwierdzili tezę, która naszym zdaniem, najdokładniej obrazuje tę formę promocji, mianowicie, że polski rynek premium rozwija się bardzo dynamicznie i stanowi duży potencjał dla zagranicznych inwestorów a także polskich Marek – podkreśla Paweł Kwiatkowski, współwłaściciel STX Jamboree i członek Klubu Agencji Eventowych. Stanisław Trzciński, drugi współwłaściciel STX Jamboree dodaje: – Wspomniane eventy nie służą jedynie działaniom prosprzedażowym, a pozwalają na utrzymanie dobrych relacji biznesowych, rozwijanie lobbingu, co dla niektórych podmiotów oraz marek jest dużo bardziej cenne. Nie można także zapominać o odbiorcach z coraz szybciej rozwijającej się w naszym kraju klasy średniej oraz o wydarzeniach specjalnych, takich jak wizyty bardzo ważnych gości biznesowych w Polsce, albo ekskluzywne uroczystości prywatne – zauważa Trzciński.

Gośćmi honorowymi spotkania byli: Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu Vistula Group, odpowiedzialna za strategię marketingową takich marek jak Vistula, Wólczanka czy Kruk, Andrzej Szumowski, wiceprezes Wyborowa SA, prezes zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka, a także Lejb Fogelman, partner zarządzający kancelarii prawniczej Greenberg Traurig.

Jak podkreślali goście, dobrze skonstruowana strategia oraz kreatywna i mądra realizacja założeń eventu to znakomita okazja do wyróżnienia się na rynku oraz zdobycia nowych klientów. Panel dyskusyjny zakończyła prezentacja partnerów tej edycji Business Mixera: Press Service Monitoring Mediów oraz AKPA Polska Press.

Spotkanie zwieńczył poczęstunek, podczas którego zaproszeni goście mieli możliwość degustacji potraw przygotowanych przez kucharzy restauracji Tamka 43, a także podjęcia rozmów kuluarowych.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl