Pierwszy w Polsce hotel Moxy dla podróżujących służbowo millenialsów

Chopin Airport Development otworzył pierwszy w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej hotel Moxy. Znajduje się on tuż przy porcie lotniczym Katowice-Pyrzowice. Obiekt nastawiony jest na zaspokajanie potrzeb młodych osób, które praktykują nowe trendy, w tym podróżne typu bleisuer, czyli połączenie wyjazdu służbowego z wyjazdem turystycznym.

Wiąże się to między innymi z preferowaniem wyjazdów biznesowych na koniec lub początek tygodnia, aby móc połączyć je z weekendem. Chopin Airport Development (CAD) dostrzega, że to właśnie pokolenie millenialsów czyli pokolenie Y (osób urodzonych pomiędzy 1980 a 2000 rokiem) w znacznym stopniu kształtuje kierunek podróży służbowych, dlatego też stawia na markę, która jest odpowiedzią na bieżące i przyszłe potrzeby potencjalnych gości hotelowych. Pokolenie to staje się dominujące wśród wszystkich podróżujących w celach biznesowych.

–  Moxy Katowice to obiekt bardzo nowoczesny i nieszablonowy. Nasza załoga, czyli pracownicy, to ludzie w różnym wieku i z różnym doświadczeniem, ale to, co ich łączy to otwartość na nowe doświadczenia, a także swobodny i nieskrępowany styl, dokładnie taki, jak styl hoteli Moxy – mówi Monika Michałek, kapitan Moxy Katowice Airport. Jak podkreśla Michałek, hotel jest jednocześnie bardzo funkcjonalny i zarazem atrakcyjny wizualnie. Został zbudowany i wyposażony z myślą o ludziach, którzy nie znają świata bez internetu. Dlatego też w hotelach marki Moxy jest bardzo szybkie wi-fi, bar otwarty 24/7, gry planszowe, przekąski, energetyczna muzyka i duże ekrany TV w pokojach – przystosowane do podłączenia treści online i gier.

Moxy charakteryzuje się niestandardowym wystrojem, a zwłaszcza dużymi przestrzeniami wspólnymi. Koncepcja architektoniczna hotelu Moxy w Pyrzowicach została z entuzjazmem przyjęta przez Marriott International (Moxy należy do tej grupy). Spełnia wszystkie wytyczne marki, a jednocześnie jest prawdziwie śląska. Obiekt należący do Chopin Airport Development wpisuje się w charakter Śląska i lokalizację naprzeciwko lotniska. Do dyspozycji gości oddanych zostało 100 pokoi, rozmieszczonych na pięciu kondygnacjach. W lobby hotelu gości wita górniczy wagonik oraz duży stół – modny aktualnie „communal table”, a centralnym punktem parterowej części hotelu jest wyspa barowa.

– Gratuluję sukcesu, jakim jest otwarcie przez Chopin Airport Development kolejnego hotelu. To znaczący krok w dynamicznym rozwoju niekwestionowanego lidera usług hotelowych – napisał w liście skierowanym do uczestników otwarcia obiektu premier Mateusz Morawiecki. – To jest pierwszy hotel światowego koncernu Moxy w Polsce i tej części Europy. Gratuluję imponującego osiągnięcia wszystkim tworzącym sukces Chopin Airport Development. Jestem przekonany, że inwestycja ta wzmocni potencjał regionu – podkreślił premier. List odczytał wojewoda śląski Jarosław Wieczorek.

– Jako pierwsza polska firma zdecydowaliśmy się podpisać umowę na markę Moxy i wprowadzić ją do naszego kraju. Kolejny raz jesteśmy pionierami na rodzimym rynku. Wcześniej udało nam się wprowadzić takie marki jak Renaissance czy Courtyard – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development. – Cieszymy się, że tą inwestycją wzmacniamy naszą kluczową rolę na rynku hotelowym, a także umacniamy naszą obecność na polskich lotniskach, a w tym konkretnym przypadku w Katowicach. W aktualnej sytuacji w portfolio CAD znajduje się osiem hoteli, w tym łącznie 1143 pokoje, co klasyfikuje nas na pozycji niekwestionowanego lidera w branży hotelowej.

Prezes Chopin Airport Development dodaje również, że jednym z priorytetów, zarządzanej przez niego Spółki, jest inwestowanie w kapitał polski, także pod kątem kadry menadżerskiej. – Stawiamy na polskich profesjonalistów w branży hotelarskiej, którzy zarządzają naszymi hotelami. Jestem przekonany, że obrany przez nas kierunek działań przyczyni się do rozwoju krajowej gospodarki, w której ważne miejsce zajmuje m.in. gałąź turystyczna – podkreśla Cristescu.

– Wzrost liczby pasażerów korzystających z polskich lotnisk i kolejne rekordy przez nie ustanawiane mają realny wpływ na zainteresowanie hotelami otaczającymi porty lotnicze w naszym kraju. CAD – uznana i szanowana marka na naszym rynku, dobrze rozumie potrzeby nowoczesnych podróżnych – mówi Mariusz Szpikowski, prezes PPL. – Mimo postępu technicznego bezpośrednie spotkania biznesowe nie zostaną nigdy zastąpione przez telekonferencje ani inne formy net-meetingu. To ważne założenie także w kontekście planów budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego. Atrakcyjność portu lotniczego dla pasażera zależy z jednej strony od infrastruktury do odprawy podróżnych, z drugiej – od tego jakie obiekty towarzyszące znajdują się w pobliżu lotniska. Jest więc bardzo istotne, by pasażer znalazł w porcie i w jego otoczeniu wszystko to, czego poszukuje. I by spełniało to jego oczekiwania – tak biznesowe, jak i turystyczne – dodaje Mariusz Szpikowski.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl