Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów otwarty
Na warszawskim Mokotowie otworzył się pierwszy w Polsce hotel marki Four Points by Sheraton. Hotel funkcjonuje w ramach grupy Marriott International, jego inwestorem jest spółka Mokotów Business & Airport Hotel. Pierwszych gości oraz pierwsze grupy biznesowe przyjął na początku kwietnia.
Four Points zlokalizowany jest w sercu biznesowej części Warszawy, przy ul. Suwak 7b, w pobliżu wielu biurowców Mokotowa. W swojej stylistyce stawia na klasyczny design połączony z nowoczesnymi dodatkami i rozwiązaniami. Wnętrza zostały zaprojektowane w stylu modern vintage i nawiązują do osiągnięć czołowych projektantów dawnej Warszawy.
Obiekt oferuje 190 pokojów (370 miejsc noclegowych), wyposażonych m.in. w wygodne łóżka Four Points by Sheraton Comfort Bed, 55-calowe telewizory z modułem Chromecast i aplikacjami typu Netflix i Youtube, szybki i bezpłatny dostęp do Internetu oraz udogodnienia typu mobile key i mobile check in.
Centrum konferencyjne na pierwszym piętrze hotelu na ponad 350 mkw. powierzchni oferuje pięć sal konferencyjnych i foyer, w którym można zorganizować np. przerwę kawową. Największa z sal pomieści do 250 uczestników spotkania, w teatralnym ustawieniu. Można podzielić ją na trzy mniejsze. Dwie pozostałe sale typu board room przeznaczone są na kameralne spotkania (ich powierzchnia to ok. 50 mkw.) Wszystkie sale mają dostęp do światła dziennego.
Do dyspozycji gości jest także centrum fitness wraz z siłownią.
Wyróżnikiem Four Points by Sheraton Warsaw jest Restauracja & Bar Suwak 7, która oferuje szeroki wybór lokalnych piw kraftowych. Lokalne piwo, kultura warzenia i podawania tego napoju z różnym rodzajem potraw, może być także tematem odbywających się w hotelu spotkań.
Dyrektorem generalnym Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów jest Kamil Kaźmierkiewicz, dyrektorem sprzedaży – Tomasz Murawski, a działem gastronomii zarządza Adam Mikołajuk.
Inwestorem hotelu jest spółka Mokotów Business & Airport Hotel, wchodząca w skład grupy inwestycyjnej realizującej również budowę hotelu Seaside Park Kołobrzeg, a w dalszym etapie planującej budowę hotelu w Zakopanem. Wszystkimi projektami, na zasadzie asset & project management, zarządza grupa doradcza hotelAG.
– Bardzo się cieszymy, że udało nam się wprowadzić na polski rynek markę Four Points – mówi Rafał Abramczyk, CEO hotelAG. – Zdecydowaliśmy się na ten brand grupy Marriott, ponieważ kieruje on swoją ofertę głównie do gości biznesowych, a to właśnie tacy są zainteresowani powstaniem hotelu w biurowym centrum Mokotowa. Nie dokonalibyśmy tego, gdyby nie fantastyczny, zaangażowany i profesjonalny zespół hotelu, dzięki któremu nasi goście mogą zawsze cieszyć się relaksującym pobytem u nas – dodaje Rafał Abramczyk.