Polski Holding Hotelowy wprowadza markę Le Méridien, należącą do Marriott International

Gheorghe Marian Cristescu, prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, oraz Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International
Na zdjęciu: Gheorghe Marian Cristescu, prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, oraz Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International

Gheorghe Marian Cristescu, prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, oraz Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International podpisali list intencyjny na wprowadzenie ekskluzywnej marki Le Méridien. Pod szyldem tej marki będzie funkcjonował hotel Royal w Krakowie, należący do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego. List intencyjny został Hotel Trends Poland & CEE, 25 listopada.

– Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju spółki PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Le Méridien idealnie pasuje do hotelu Royal, który zlokalizowany jest w centrum Krakowa oraz w pobliżu największych atrakcji turystycznych, licznie odwiedzanych przez gości zagranicznych. Będzie to jedyny hotel marki Le Méridien w Polsce, jednej z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.


Le Méridien to ekskluzywna, międzynarodowa marka hoteli należąca do sieci Marriott International. Le Mèridien wierzy, że każdy w czasach nieograniczonych możliwości podróżowania powinien odkrywać świat w wielkim stylu. Głównym celem marki jest pokazanie tych miejsc poprzez zabytki, dźwięki, aromaty i oferty kulinarne, inspirując gości pięknymi i kulturalnymi doświadczeniami opartymi na jej paryskich korzeniach. Obecnie jest ona jedną z najbardziej klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej, z lokalizacjami na całym świecie m.in. w Stanach Zjednoczonych i Europie, a także w bardziej odległych i egzotycznych miejscach, jak Bali, Bora Bora i Marrakesz. Krakowski hotel Le Méridien będzie jedynym hotelem w Polsce.
 
– Ze względu na piękną historię Krakowa cieszę się, że będziemy mogli dalej posługiwać się nazwą „Royal”, która jest silnie związana z historią tego wyjątkowego miasta. Jednym z założeń PHH jest również dbanie i pielęgnowanie hotelarskich tradycji, tam gdzie znajdują się historyczne budowle takie jak hotel Royal, który przez wiele lat był zaniedbany mimo jego znakomitej lokalizacji i wielkiego potencjału – dodaje Gheorghe Marian Cristescu.
Hotel Royal zlokalizowany jest w centrum Krakowa, u podnóża Zamku Królewskiego Wawel. Docelowo obiekt będzie dysponować 120 pokojami.

Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym, zarządzająca bazą obiektów należących do Skarbu Państwa. W portfelu PHH znajduje się obecnie 10 obiektów, zlokalizowanych w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Rzeszowie, Poznaniu, Międzyzdrojach i na Półwyspie Helskim. W 2019 roku PHH objął całość udziałów spółek AMW Hotele, Gliwickiej Agencji Turystycznej, Hoteli Olsztyn oraz Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Usług Turystycznych. Dzięki temu w grupie kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego znajduje się łącznie 27 obiektów hotelarskich. Ponadto, w ramach umowy z PHH o zarządzanie, w najbliższych latach PHH otworzy Moxy & Residence Inn w Warszawie oraz jako pierwszy w Polsce i w Europie wprowadzi marką Vīb, należącą do sieci Best Western Hotels & Resorts. Pod szyldem marki Vīb będą funkcjonowały Apartamenty Zgoda w Warszawie. W perspektywie kilku lat Polski Holding Hotelowy zapowiada zarządzanie kilkudziesięcioma różnorodnymi obiektami hotelowymi w całej Polsce.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl