Pięciogwiazdkowy Mövenpick powstanie w Kołobrzegu

Pochodząca ze Szwajcarii marka Mövenpick należąca do Accor wkracza do Polski z kolejnym obiektem. Grupa zawarła z Marvipol Development umowę franczyzy na budowę hotelu klasy premium, który powstanie w Kołobrzegu.

Accor zawarł umowę franczyzową z Marvipolem na 266-pokojowy hotel Mövenpick Kołobrzeg. To jeden z pierwszych obiektów szwajcarskiej, pięciogwiazdkowej marki z portfolio Accor, który powstanie w Polsce.

– Podpisanie pierwszej umowy franczyzowej w Polsce na hotel Mövenpick jest kolejnym krokiem do powiększenia portfolio Accor w segmencie marek premium na naszym rynku. Współpraca z doświadczonym oraz cenionym developerem jest jednym z kluczowych elementów powodzenia tej inwestycji. W planach mamy kolejne lokalizacje dla tej pięciogwiazdkowej marki, zarówno w popularnych kurortach, jak i najważniejszych miastach Polski. Wierzymy, że Mövenpick szybko zdobędzie uznanie na polskim rynku hotelowym - zapewnia Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Hotel, który powstanie w strefie uzdrowiskowej w Kołobrzegu znajdzie się przy ulicy Sułkowskiego, a jego położenie w pierwszej linii brzegowej pozwoli gościom na bezpośrednie wyjście z hotelu na plażę. Mövenpick Kołobrzeg będzie oferował gościom 266 pokojów, w większości z balkonami z widokiem na morze. Do dyspozycji w hotelu znajdzie się także m.in. restauracja, lobby bar, basen i saunarium oraz centrum spa. Planowana jest przestrzeń konferencyjna.

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami, które dostarczają gościom niezapomnianych momentów w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego. specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb.

– Rynek hoteli segmentu premium rozwija się w Polsce dynamicznie, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z silną, rozpoznawalną marką o światowym zasięgu, jaką jest Mövenpick. W połączeniu z doskonałą lokalizacji obiektu, wysoką jakością usług gastronomicznych, ofertą spa i rozwiązaniami przyjaznymi środowisku, chcemy zaproponować klientom zupełnie nową jakość w segmencie premium. Obecność pięciogwiazdkowego obiektu w Kołobrzegu dopełni ofertę hotelową w najważniejszych miejscowościach wypoczynkowych nad polskim morzem i zaznaczy obecność Marvipol w tym regionie - dodaje Grzegorz Kawecki, wiceprezes zarządu Marvipol Development SA.

Powstała w 1973 roku szwajcarska marka Mövenpick posiada stale rosnące portfolio blisko 100 hoteli klasy premium w 26 krajach na świecie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl