MasterBrand wzmacnia dział produkcji
Do zespołu agencji MasterBrand dołączyły kolejne osoby. Dział produkcji wzmocniony został o dwóch senior event managerów – Tomasza Rozwadowskiego i Filipa Morawskiego oraz junior event managera – Sebastiana Adamowskiego. Jest to kolejna zmiana w MasterBrand po tegorocznej rozbudowie działów new business oraz kreacji.
Tomasz Rozwadowski związany jest z branżą eventową od ponad 16 lat, pracował w takich agencjach jak MyPlace, Defacto czy Prowokator. Obsługiwał projekty takich firm jak: PKO Bank Polski, PZU, PKP Cargo, Warka, Kompania Piwowarska, Avon, Vistula, Siódemka, Roche.
Filip Morawski w branży eventowej pracuje od ośmiu lat. Doświadczenie zdobywał, pokonując wszystkie etapy pracy eventowca: montaż, realizację, a w ostatnich latach kompleksową produkcję w agencjach New Look Advertising, Emlab i Defacto. Pracował z wieloma klientami rynku eventowego m.in. Mazda, Coca-Cola HBC , Luxmedem czy Goodyear.
Sebastian Adamowski związany jest z branżą eventową od 2006 r., najpierw pracował w Sound of Music, później w D&M Adventure. Doświadczenie eventowca zdobywał na wielu polach - od budowy scenografii, przez skomplikowaną logistykę, po całościową realizację projektów.