Michał Maciątek udziałowcem El Padre
Michał Maciątek pełniący funkcję dyrektora operacyjnego i odpowiadający za dział kreacji dołaczył do grona udziałowców agencji El Padre.
Aktualnie udziałowcami spółki są Sebastian Oprządek, Wojciech Cłapiński, Piotr Karasiński i Michał Maciątek. Wszyscy udziałowcy aktywnie pracują w spółce El Padre i każdy odpowiada za funkcjonowanie wybranego obszaru agencji tj.: Sebastian Oprządek - Obsługi Klienta, Wojciech Cłapiński – New Businessu, Piotr Karasiński - Produkcji, Michał Maciątek – Kreacji.
– Michał jest związany z agencją już od kilku lat. Od 2014 roku bierze aktywny udział w zarządzaniu agencją, podejmowaniu strategicznych decyzji a także pozyskiwaniu nowego biznesu, dlatego jednogłośnie jako zarząd i udziałowcy spółki podjęliśmy decyzję o poszerzeniu grona udziałowców o Michała. Zmiana ta jest wynikiem docenienia roli, jaką Michał odgrywa w organizacji – powiedział Sebastian Oprządek, prezes zarządu i udziałowiec El Padre.
Michał Maciątek pełni obecne stanowsko w El Padre od niemal dwóch lat. Z branżą eventową związany od ponad dekady. Karierę zawodową rozpoczął w Momentum (część McCann Erickson Worldgroup), skąd przeszedł do Eventlabu/EMLabu i pracował dla takich klientów jak: Play, Totalizator Sportowy, BMW, Moet&Chandon, Peugeot, Henkel, TP/Orange. Projekty, które realizował, zostały wyróżnione m.in. takim nagrodami jak Golden Arrow, KTR, czy Media Trendy. Przez cztery lata działał jako freelancer, zajmując się zarówno kreacją, jak i produkcją wydarzeń dla takich klientów jak: PGE, H&M oraz Nutricia. Juror konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej.
– Cieszymy się, że Michał jest członkiem naszego zespołu i wspiera agencję swoją kreatywnością, znajomością rynku, najnowszych trendów czy nowinek technologicznych. Dobrze się rozumiemy i w pracy i poza nią podzielając wspólne zainteresowania, dlatego wierzę, że zmiana ta pozytywnie wpłynie na rozwój naszej agencji”– powiedział, Wojciech Cłapiński, wiceprezes zarządu i udziałowiec El Padre.
– Michał ma również niebagatelne doświadczenie w produkcji wydarzeń oraz kooperacji z klientami, co owocuje większym zadowoleniem naszych partnerów biznesowych: klientów, dostawców i podwykonawców – mówi Piotr Karasiński, wiceprezes zarządu i udziałowiec El Padre.