Zdrojowa Hotels wzmacnia zespół sprzedaży MICE
Agnieszka Lipska objęła stanowisko kierownika ds. rozwoju rynku, a Maciej Kulpa awansował na pozycję regionalnego kierownika sprzedaży konferencji. Zmiany związane są z rozwojem oferty biznesowej sieci Zdrojowa Hotels.
Agnieszka Lipska zajmująca nowo utworzone stanowisko kierownika ds. rozwoju rynku w Zdrojowa Hotels posiada 13-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę rozpoczęła w Holiday Inn Warsaw Hotel, następnie kontynuowała karierę w obiektach marki Hilton, a także uczestniczyła w pracach podczas Euro 2012. W Zdrojowej Agnieszka Lipska odpowiada za sprzedaż konferencji, wsparcie procesu otwarcia Radisson Blu Resort, Świnoujście oraz utrzymanie standardów sieciowych związanych z MICE. Biegle posługuje się językiem angielskim. Prywatnie interesuje się fotografią, literaturą i kinem
Maciej Kulpa w wyniku awansu wewnętrznego objął pozycję regionalnego kierownika sprzedaży konferencji. Związany z siecią Zdrojowa Hotels od 2010 roku, nadzoruje prace kilkuosobowego zespołu sprzedaży, odpowiada za realizacje budżetu oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami biznesowymi. Maciej Kulpa posiada wieloletnie doświadczenie w hotelarstwie, w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i marketingu. Płynnie włada językiem niemieckim i angielskim. Prywatnie spędza wolny czas z rodziną, a także poświęca się podróżom oraz interesuje się kinem.
W pierwszym kwartale przyszłego roku w ramach Inwestycji Zdrojowej Hotels zostanie oddana do użytku największa w Kołobrzegu, mieszczącą 750 osób, sala Elegance w Diune Hotel & Resort. Natomiast w wakacje 2017 r. zostanie otwarty pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w Świnoujściu – Radisson Blu Resort, oferujący powierzchnię konferencyjną dla 1200 osób.