Nowy szef komunikacji Grupy PZU

Marek Baran został nowym dyrektorem Biura Komunikacji Korporacyjnej Grupy PZU.  Będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, social media i sponsoring. Funkcję tę będzie łączył z dotychczasowym stanowiskiem dyrektora ds. PR w Link4. 

Marek Baran to menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej w branży finansowej. Pracę zawodową rozpoczął w Commercial Union (obecnie Aviva), następnie przez 14 lat pracował w Grupie Allianz Polska. Kierował tam działem PR czterech towarzystw: ubezpieczeń majątkowych, na życie, emerytalnym i funduszy inwestycyjnych oraz spółki directowej. Od 2011 roku odpowiada za komunikację w Link4 – firmy z Grupy PZU.
Brał udział w wielu ciekawych projektach komunikacyjnych m.in. związanych z Formułą 1, Allianz Arena, Bayernem Monachium, Pucharem Ameryki, Górnikiem Zabrze, a także wspierających polską kulturę, ochronę środowiska i zdrowia.
Marek Baran ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie na kierunku zarządzanie i marketing ze specjalizacją public relations. Studiował także socjologię na Uniwersytecie Warszawskim oraz fotografię w Warszawskiej Szkole Fotografii. Brał udział w szkoleniach z szeroko pojętej komunikacji i sponsoringu, m.in. w Monachium, Wiedniu i Londynie.
Był wielokrotnie wybierany do grona najlepszych rzeczników prasowych firm ubezpieczeniowych.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl