Joanna Płauszewska-Deka dyrektorem marketingu i sprzedaży w Expo-Łódź

Joanna Płauszewska-Deka w Expo-Łodź odpowiedzialna będzie za strategię marketingową obiektu, a także sprzedaż powierzchni wystawienniczo-konferencyjnych różnym segmentom rynku.

Głównym wyzwaniem na nowym stanowisku będzie sprawienie, aby Expo-Łódź stało się liderem w branży targowej, kongresowej i eventowej. Jak podkreśla Joanna Płauszewska-Deka obiekt ma ku temu znaczne szanse, dzięki znakomitej lokalizacji, nowoczesnym i proekologicznym rozwiązaniom technologicznym i – przede wszystkim – powierzchni.
Joanna Płauszewska-Deka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywała w hotelach międzynarodowych sieci, zlokalizowanych w Warszawie – takich jak Sheraton, Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz Intercontinetal oraz w polskiej firmie Satoria Group. W Łodzi do chwili obecnej pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Doubletree by Hilton Łódź.
Z wykształcenia magister geografii turyzmu i hotelarstwa Uniwersytetu Łódzkiego. Wolne chwile przeznacza na piesze wędrówki po górach – do szczególnie ulubionych należą te po Bieszczadach, wyprawy w kajaku po Biebrzy, czarnej Hańczy czy Rospudzie, oraz literaturę.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl