Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Personalia

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska wiceprezesem Polskiej Organizacji Turystycznej

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska specjalistka od komunikacji marketingowej, ostatnio związana z Partner of Promotion, jako wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej będzie nadzorowała bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową.

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania konkursowego, zgodnie z procedurą, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) zarekomendował Radzie POT Agnieszkę Jędrzejczyk-Wojciechowską na stanowisko wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Rada POT jednogłośnie podjęła uchwałę pozytywnie oceniającą kandydatkę.
 

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska to specjalistka od komunikacji marketingowej. Od ponad kilkunastu lat zawodowo zajmuje się realizacją i nadzorem kampanii reklamowych i public relations. W toku pracy doskonale poznała narzędzia marketingowe oraz media. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych korporacji międzynarodowych, w tym m.in.: Procter&Gamble, Nestle, Unilever, Pepsico czy Reebok.
Pełniła funkcję account executive w agencji reklamowej Tomorrow. Przez ostatnie 10 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów (account director). Wcześniej realizowała się zawodowo m.in. w międzynarodowej sieci perfumerii Sephora czy Domu Mody Forget-me-Not.
 

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska biegle posługuje się językiem angielskim. Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.
W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie nadzorowała bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową. Pion ten, w związku ze zmianami w Polskiej Organizacji Turystycznej, będzie realizował m.in. innowacyjne kampanie internetowe promujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie.
 

W wolnym czasie uwielbia rozwijać swoje pasje podróżnicze. Interesuje się również fotografią, designem i modą. Poza tym śledzi trendy w zdrowym żywieniu.

Źródło: POT

11 lis 2017
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.