Ministry of Creativity powiększa zespół

Do zespołu Ministry of Creativity dołączył Bartek Skwiercz, który będzie odpowiadał m.in. za marketing i komunikację agencji we współpracy z mediami.

Bartek Skwiercz już wcześniej, w latach 2010 – 2011 współpracował z MplusM Event Marketing, agencją powiązaną z Ministry of Creativity. – Ministry rozwija się bardzo dynamicznie i potrzebowaliśmy pełnego wsparcia w obszarze komunikacji. Liczba realizowanych. eventów i ciekawych. projektów, w których bierzemy udział jest ogromna. Cały czas poszerzamy zespół MOC o kolejne osoby – mówi Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity.
Bartek Skwiercz ma ponad 13-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu. Pracę rozpoczynał w agencjach PR-owskich, współpracował z Ketchum, Hill+Knowlton Strategies, Alert Media Communications, obsługując takie marki jak Nikon Poland, Coca Cola, Goodyer Polska czy Deutsche Bank Polska. Przez kilka lat związany był z agencją Grayling. Jako PR manager, rzecznik prasowy czy konsultant współpracował m.in. z Max Marą, Pollini, BMW Auto Fus czy Związkiem Firm Public Relations. Doradzał w dziedzinie komunikacji jednemu z piłkarskich klubów ekstraklasowych. Absolwent public relations i media marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. W wolnych chwilach podróżuje lub uprawia sport.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl