Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Personalia

Ministry of Creativity powiększa zespół

Do zespołu Ministry of Creativity dołączył Bartek Skwiercz, który będzie odpowiadał m.in. za marketing i komunikację agencji we współpracy z mediami.

Bartek Skwiercz już wcześniej, w latach 2010 – 2011 współpracował z MplusM Event Marketing, agencją powiązaną z Ministry of Creativity. – Ministry rozwija się bardzo dynamicznie i potrzebowaliśmy pełnego wsparcia w obszarze komunikacji. Liczba realizowanych. eventów i ciekawych. projektów, w których bierzemy udział jest ogromna. Cały czas poszerzamy zespół MOC o kolejne osoby – mówi Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity.
Bartek Skwiercz ma ponad 13-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu. Pracę rozpoczynał w agencjach PR-owskich, współpracował z Ketchum, Hill+Knowlton Strategies, Alert Media Communications, obsługując takie marki jak Nikon Poland, Coca Cola, Goodyer Polska czy Deutsche Bank Polska. Przez kilka lat związany był z agencją Grayling. Jako PR manager, rzecznik prasowy czy konsultant współpracował m.in. z Max Marą, Pollini, BMW Auto Fus czy Związkiem Firm Public Relations. Doradzał w dziedzinie komunikacji jednemu z piłkarskich klubów ekstraklasowych. Absolwent public relations i media marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. W wolnych chwilach podróżuje lub uprawia sport.

15 lis 2017
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.