Powiązane

Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Personalia

Karolina Ostrowska i Katarzyna Małuj w ROOTS

Katarzyna Małuj
Karolina Ostrowska

Do zespołu agencji ROOTS dołączyły Karolina Ostrowska, na stanowisko client service directora oraz Katarzyna Małuj jako senior account manager. Agencja rozbudowuje zespól w związku z rozszerzeniem oferty.

 

Agencji ROOTS (wcześniej Roots PR) od 2012 roku buduje obecność́ marek w świadomości odbiorców. Tworzy strategie, które łączą różne obszary komunikacji, narzędzia i media. Aktualnie oferuje klientom usługi z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. W związku z rozszerzeniem oferty, do zespołu agencji ROOTS dołączyły dwie kolejne osoby.

Karolina Ostrowska, która z branżą marketingową związana jest od 20 lat, objęła stanowisko client service directora (nowe stanowisko w agencji). Zarządza działem obsługi klienta, sprawując bezpośredni nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem. Karolina Ostrowska pracowała w ostatnich latach w agencjach San Markos i Plej, w których piastowała podobne stanowiska, a wcześniej w Brand Support, Nano i DEM’a Promotion Polska. Realizowała projekty z zakresu ATL, BTL, CSR, digital, field i event. Pracowała m.in. dla takich firm i marek jak: Vision Express, Euronet, Iveco, Cersanit, LG, EWE, Edenred, Play, H&M, HBO, Coty, Peugeot, Lotte Wedel, Maspex, Energizer, Medicover i Mennica Polska. – Długo szukałyśmy odpowiedniej osoby na stanowisko CSD, które wcześniej nie funkcjonowało w agencji. W ubiegłym roku zdecydowałyśmy się na poszerzenie kompetencji oraz na rozbudowanie zespołu, dlatego naturalnym krokiem było przebudowanie struktury. Karolina trafiła do nas z polecenia, przez trzy miesiące wdrażała się w procesy zachodzące w agencji i, choć ma inny profil zawodowy niż ten, który dotychczas był trzonem ROOTS, czyli Public Relations, właśnie takiej osoby szukałyśmy. Chcemy realizować jak najwięcej zintegrowanych projektów z zakresu komunikacji marketingowej i Karolina jest odpowiednią osobą do realizacji tego zadania. Wniosła do agencji nowe kompetencje i umiejętność zarządzania projektami zintegrowanymi – mówi Anna Godzisz, managing partner w ROOTS.

Katarzyna Małuj dołączyła do zespołu biura obsługi klienta ROOTS i od stycznia objęła stanowisko senior account managera. Odpowiada za obsługę wybranych klientów, a także, z racji swojego doświadczenia oraz zamiłowania do kreacji i organizacji eventów, realizację wydarzeń specjalnych. Katarzyna Małuj od 15 lat pracuje w obszarze marketingu, komunikacji i Public Relations. Zanim trafiła do ROOTS, przez osiem lat pracowała w Grupie Energa, w tym ostatnie dwa na stanowisku głównego specjalisty ds. komunikacji i marketingu oraz kierownika Biura Komunikacji i Marketingu. – Kasia posiada wieloletnie doświadczenie jako event manager - pracowała w formule wewnętrznej agencji w korporacji. Współpracowała również z agencjami zewnętrznymi, dzięki czemu doskonale zna potrzeby obu stron: klienta oraz agencji. To ogromny atut i dlatego zawalczyłyśmy o Kasię, która jest teraz kolejnym, bardzo mocnym ogniwem zespołu ROOTS. Ponadto Kasia jest doświadczonym ekspertem w zakresie wdrażania i realizacji polityki CSR w firmach. Jej doświadczenie pozwoli nam umocnić pozycję ROOTS wśród agencji wyspecjalizowanych w realizacji projektów CSR – mówi Anna Rogowiecka, business development partner w ROOTS.

ROOTS zatrudnia obecnie 15 osób i pracuje m.in. dla firm: Grupa Żywiec, Sokołów, Media Markt, Saturn i Daltra. Agencja otrzymała w tym roku brązowe MIXX Awards 2017 i wyróżnienie Kreatura 2017 za kampanię „Specjal – Legenda Północy”, zrealizowaną dla Grupy Żywiec z agencjami GoldenSumbarine i Spark Foundry oraz srebrne Effie 2017 za kampanię „Oficjalne piwo nieoficjalnej Warszawy” dla piwa Królewskie – projekt zrealizowany wspólnie z agencjami Just i Point of View oraz domem mediowym Mediavest.

01 lut 2018
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.